A fi pe aceeași undă cu ceea ce este popular pe online este absolut important, în special atunci când consumatorii tăi au fost viralizați de un anumit subiect. Astăzi putem vorbi despre ninsoarea de afară: fotografiată, comentată, distribuită. Cei cu ingeniozitate maximă, s-au uitat ce se întâmplă după geam, au făcut fotografii ingenioase și generează vânzări. Mai sunt și alții la fel de ingenioși, dar care au ales să stea la călduț: au deschis computerul, au creat o machetă de ofertă tematică și iată – ninsoarea a devenit un instrument de vânzare.
1. Echipament de Paștele Blajinilor
Antonella Gobjila, creatorul brandului Bobin a beneficiat de ninsoare pentru a-și promova căciulițele colorate. Va vinde sau nu astăzi, cert este faptul că a lansat un teasing bun pentru colecția 2017.
2. Baba Dochia
3. Mesaje adaptate
În pofida faptului că nu a fost scos nimic în evidență, ninsoarea se regăsește și în următorul mesaj publicitar.
4. Aș vrea un pic de căldură. Asta oferă și cei de la Instrumente.md.
5. Ceva mai mult? Starkebab au pășit pragul localului și au mers în teren pentru a face o poză în care se reflectă situația reală, dar și se propune soluții. O cafea vrea cineva?!
6. Și pentru ca cineva să nu stea să se plictisească în casă, am ales să promovăm și provocarea Fitness Doza. Cine acceptă un antrenament sub cerul liber?
Inspirate, mai puțin inspirate, wow – aceste oferte, oricum v-ar părea, au un efect major cel puțin asigurat de faptul că sunt actuale. Aveți idei mai interesante, aplicați-le și taguiți pagina Social Media în Culise pentru a contribui cu o doză de inspirație. Lăsăm ceaiul, filmul, patul și ne apucăm de lucru. Ești pasionat de Social Media?
Viziteză comunitatea Social Media în Culise, Cel mai receptiv grup tematic din Moldova. Tot de acolo am adunat și următoarele exemple:
7. Radler a creat un GIF foarte interesant. Cei care au mai mult de 18 ani, vor vedea postarea neapărat. Atrage.

8. Îmbrăcăminte călduță pentru telefoane, inspirată din cadourile bunicii.
9. Iar despre smartphone-urile care nu se tem de apă, Moldcell vine cu așa un mesaj:
10. Tucano Coffe București transmite salutări din Chișinău

11. Paradyz Showroom vine cu o poză de la “fața locului” cu indicatorul înzăpezit:
12. Zahăr pudră peste toată țara: