După ce am urmărit conturi de Instagram și personaje care adună mii de like-uri, am decis să creăm o listă – ghid de inspirație pentru cei care administrează conturi pe această rețea de socializare și care TREBUIE să posteze ceva în fiecare zi.
Până vedeți propunerile noastre, vă recomandăm să citiți un articol. Vadim Cușnir și-a împărtășit experiența și a povestit depre cum a reușit că creeze și să dezvolte contul bonny_faces, unul cu mii de like-uri la postări.
Pentru detalii, accesați aici:
Așadar, să vedem ce putem să postăm pe Instagram și ce tipuri de postări să includem în planul de conținut pentru această rețea socială:

1. Producția voastră – ceea ce va ajuta clienții să înțeleagă mai bine producția și ce aveți de oferit:

 2. Vedete care utilizează produsele voastre – deși Apple posibil că nu avea neapărat nevoie de promovare suplimentară, însă selfie-ul premierului rus Dmitri Medvedev a fost foarte popular. Ce să mai spunem că fotografia Selenei Gomes în care bea Coca-Cola este a doua cea mai populară postare de pe Instagram.

3. Procesul de producție aduce clienții mai aproape de brand

4. Rezultatul final după utilizarea produsului sau serviciului

5. Munca din culise

6. Scene cu umor

7. Oficiul în care se iau decizii 🙂

8. Membrii echipei 🙂

Fie că sunt prezentați într-o manieră mai creativă sau mai oficială, partea bună este că publicul tău țintă află cât de competenți sunt cei cu cine va comunica.

9. Selfie cu echipa

10. Citate

11. Meme-uri și demotivatoare

12. Tendințe noi

13. Flashmoburi online

14. Fotografii vechi

15. Istoria companiei

16. Infografice

17. Instrucțiuni interactive (video sau text)

18. Felicitări (ale clienților, membrilor echipei, sărbători naționale)

19. Concursuri

20. Răspunsuri la întrebările clienților.

Această listă poate fi continuată.
Ce vrem să transmitem este că nu există o limită la ce fel de conținut poți să distribui pe Instagram.
Creează-ți un plan de publicări care te va ajuta mult la început.
Selectează mai multe tipuri de conținut pe care îl consideri oportun de distribuit.
Planifică-ți orele la care să îl distribui.
Fii constant.
Nu lăsa mâinile în jos.
Promovează-ți brandul cu ajutorul Instagram.
Revina pe raze.md pentru și mai multă inspirație.