Secretele promovării pe Facebook sunt simple.

Mai mult de 1,9 miliarde de oameni folosesc Facebook.
Ți-ai imaginat vreodată cifra asta?

Ca persoană care vrea să se promoveze online trebuie să gândești cam așa: mai mulți utilizatori înseamnă – mai mulți clienți. Dar unde sunt mulți utilizatori, sunt și mulți concurenți.

Plus la toate, dacă mai iei în calcul algoritmul Facebook (care în continuu se modifică) ai o singură ieșire – trebuie să fii mai șiret. Descoperă SMM-ul din tine și fă tot posibilul pagina ta să fie ușor de regăsit pe Facebook.

Mai jos vei găsi 21 secrete care îți vor eficientiza considerabil promovarea pe Facebook. Tot ce trebuie să faci e să lucrezi la ele aterizat. Ești gata?

1. Completează câmpurile din pagina ta

Descrierea afaceri în pagina Facebook este crucială. Completează fiecare câmp propus de Facebook. Asigură-te că toate datele sunt în ordine, inclusiv link-ul spre website și datele de contact.

2. Schimbă periodic Coperta paginii (cover-ul)

Coperta paginii, deseori este omisă în promovare. Și asta în cazul, în care ea poate fi folosită drept amplificator al promovării. Folosește cover-ul ca un banner publicitar. Prezintă o reducere activă, adaugă un îndemn la apel telefonic, etc.

3. Fixează postări cu informații importante

Nu rata ocazia să fixezi o postare. Dacă ai o informație importantă pentru clienți fixează asta în topul paginii – va fi primul lucru pe care îl vede utilizatorul în fluxul paginii tale.

4. Promovează-te prin intermediul Facebook Ads

Instrumentele de publicitate Facebook sunt foarte eficiente. Cu câțiva dolari poți asigura un flux de oameni interesați de produsul tău. Dar înainte de a porni asta, asigură-te că înțelegi ce faci și cui faci. Click pe link pentru a afla mai multe despre Utilizatorii Facebook în Moldova.

5. Lansează concursuri

Concursurile pe Facebook reprezintă una din oportunitățile de a interacționa cu potențialii tăi clienți. Gândește la condiții și premii. Gândește la formulare. Modul în care lansezi un concurs definește, în mare parte, rezultatul lui. aplici gândire sau creativitate – obții clienți.

6. Folosește butoanele de Îndemn la Acțiune

Știai că poți crea pagini de aterizare în interiorul Facebook? Unii entuziaști nici nu au nevoie de landing page sau site-uri exterioare pentru a vinde în această rețea de socializare. Folosește butoanele personalizate pentru a atinge scopurile dorite.

7. Publică conținut Video

În zilele noastre, conținutul Video este cel mai popular format de conținut consumat pe Rețelele de Socializare. Da, poți publica spoturile publicitare pe care le arăți la televiziune, dar clienții tăi pe Facebook vor interacționa mai fierbinte cu video mai simple, dar mai concrete. Experimentează și vei afla.

8. Postează, când clienții tăi sunt online

Acordă atenție deosebită statisticilor oferite de Facebook. Află în ce perioadă majoritatea clienților tăi sunt online. Dacă vrei cu adevărat să îți uimești clienții, conformează-te graficului lor.

9. Crează imagini cu Îndemn la Acțiune

Conținutului grafic este un instrument puternic în mâinile unui Social Media Manager Bun. Imaginile tale trebuie să captiveze atenția și totodată să corespundă cu stilul paginii. Folosește mai des în imagini un Apel La Acțiune.

10. Folosește Îndemnul la Acțiune în textele tale

Vrei Wow Efect? Încheie textul cu un Îndemn la Acțiune. Acesta va crea minuni. Ține minte doar: există cerșetori de like-uri, săraci la texte, imagini și idei, dar sunt și profesioniști care în 5 cuvinte leagă un Îndemn de o emoție și obține succes. La acest subiect mai am un articole pentru tine, click aici: Cum faci publicitate pe Facebook? Formula Magică pentru Afacerile mici și mijlocii.

11. Regula 70-20-10

Dacă îți vine greu să găsești un echilibru în tipurile de conținut, inspiră-te aici: 31 idei de postări demențiale pe Facebook și urmează regula fermecată:

  • 70% conținut trebuie să distreze și să stimuleze comunicare,
  • 20% din conținut trebuie să informeze,
  • 10% din conținut trebuie să vândă.

12. Crează Infografice

Orice informație transmisă vizual se memorizează mai bine decât cea redată în text. Colectează date interesante despre produsul sau domeniul tău de activitatea și prezintă-le publicului. Crează Infografice aici: Easel.ly sau aici: Piktochart.

13. Dublează postările reușite

Nu este nevoie să creezi în fiecare zi conținut original. Privește în urmă și găsește postări care au avut succes câteva luni în urmă. Puțini oameni sunt online 24/7. Unii din clienții tăi puteau să nu vadă postarea. Nu-ți fie rușine să dublezi postările. Mai ales, dacă te apuci să le reformulezi.

14. Colaborează cu Persoanele de Influență

Identifică liderii de Opinie în domeniul tău și propune-le parteneriate. Aceștia pot fi bloggeri, vloggeri și persoane urmărite de un număr mare de fani. Poți să îi propui bani, poți propune un barter. Gândește. Și fii sigur, aceste colaborări amplifică promovarea ta online.

15. Folosește GIF-uri

Toată lumea iubește gif-urile amuzante. În rând cu emoji, gif-urile sunt remarcabile prin faptul, că pot transmite o emoție sau o reacție exactă cu care clientul tău se poate identifica. Asta îți garantează interacțiune. Încearcă diferite variante, până identifici stilul cu care audiența ta interacționează cel mai mult.

16. Ține minte de weekend-uri

Clienții tăi sunt online chiar și în zilele tale de odihnă. Ar fi o prostie să ratezi aceste zile. Pentru că ele sunt și cele mai fierbinți la interacțiuni. Programează din timp postările și verifică din când în când comentariile cu mesajele.

17. Experimentează cu umorul

Umorul este cel mai puternic instrument pe Rețelele de Socializare. Dacă este folosit în mod corect, evident. Acesta generează multă interacțiune. Un gif amuzant, un meme sau chiar o anecdotă la tema zilei va crea o legătură emoțională între tine și clientul tău ta. Adaugă umor postărilor și urmărește cum va rezona acesta cu audiența.

18. Folosește Hashtag-urile

Facebook exclude tot ce este lipsit de importanță. Hashtag-urile încă sunt. Selectează cele mai populare hashtag-uri din domeniul tău și include-le în postări. Evident că dacă folosești în descrierea postării cuvântul “ceas”, nu are rost să adaugi la urmă hashtag cu același cuvânt, ci dintr-o gamă / familie similară de cuvinte sau cuvinte care descriu domeniul tău de activitate, gen: #reparatie #ceasuri.

19. Testează lungimea postărilor

Există păreri diferite cu privire la dimensiunea ideală a textului din postare, dar este foarte important să o testezi personal și să identifici ce lungime funcționează cel mai bine pentru tine. De obicei, mesajul scurt pe Facebook funcționează mai bine, pentru că utilizatorii acordă foarte puțină atenție pentru a citi o postare, dar există și excepții. Testează!

20. Folosește în lucru instrumente suplimentare și Extensiile

Pentru a eficientiza lucrul cu Facebook, folosește serviciile externe. Dă-i un google search la tema: instrumente/extensii social media utile. Spre exemplu, extensia din exemplul de mai jos se numește Toolkit for Facebook. Vrei mai multe? Deschide acest articol: 53 extensii Chrome pentru Specialiștii Social Media.

Toolkit For Facebook

21. Lansează Oferte Exclusive

Acționează pe Facebook cu un singur scop – audiența din pagina ta să se simtă special. Oferă-le promoții gen: “ofertă valabilă doar pentru fanii paginii noastre”. Aceste oferte prind eficiență, când ai cel puțin 5000 fani și bani de boost 🙂

Comentează știrea