Social Media în Culise Offline nr.3, organizat în 30 iunie, a fost unul pe măsura așteptărilor, plus unul foarte dulce – cu înghețata de la Sandra Ice Cream și sățios – cu covrigii de la Gusto Pretzel.

Așa cum concursurile au devenit o tradiție în comunitatea noastră, am început offline-ul cu !WOW! – 4 concursuri :), cu premii de mare anvergură – cartea lui Dmitrii Sidorin: Managementul Reputației Online.

Social Media in Culise, Offline 3, Concurs

Deși am așteptat o mai mare audiență, cei prezenți au dat dovadă de mare interes față de ceea ce ne-a relatat Olga Botnaru și Ion Faina. Dovadă că nu contează cantitatea, ci calitatea. 🙂

Olga Botnaru, Marketing Manager Oldcom

Primul speaker a fost Olga Botnaru, Manager Marketing Oldcom,

social media in culise, Olga Botnaru, marketing Manager Oldcom
Care ne-a făcut o vizită virtuală în interiorul companiei, adică Facebook Business Manager, unde am văzut date concrete despre cum funcționează promovarea online a acestui business, strategii aplicate și statistici cu privire la vânzările online. Din setările tipurilor de campanii putem menționa: Retargeting la cei care au vizitat site-ul;Target după interese;Target după competitori;Target Look a Like audience în baza celor care au vizitat site-ul.
Mai multe sugestii despre îmbunătățirea setărilor audienței corecte pentru Oldcom, ne-a explicat Eugeniu Topolschi într-o postare anterioară în comunitate.

Olga BotIon Faina, Director Digital la Indigo Ogivly

 Ion Faina, Director Digital la Indigo Ogivly și lector universitar la ASEM, ne-a relatat într-o manieră foarte detaliată și interesantă despre promovarea pe platforma portocalie – Odnoklassniki.
social media in culise, Ion Faina, Director Media la Indigo Ogilvy
Deși toți fugim de acest univers, sub diferite pretexte și argumente, reiese că e o platformă foarte comodă și chiar profitabilă pentru anumite sfere de afacere, gen micro-finanțare, bănci, haine, mâncare.
My target este un fel de Business Manager, unde poți crea campanii și content, seta audiențe, la fel ca și pe Facebook, iar uneori impactul e mai impunător decât pe ”planeta albastră”.
Există unele restricționări, cum ar fi titlul, care nu trebuie să conțină mai mult de 25 de caractere și textul, nu mai mult de 90. După offline, toți au mers acasă și au dat un search în Google despre cum funcționează această platformă de publicitate.
Prezentare Ion Faina, My Target
Prezentare Ion Faina, My Target
Prezentare Ion Faina, My Target

Provocarea Social Media in Culise

O altă provocare din cadrul offline-ului au fost întrebările sub scaun – întrebări aleatorii, legate de SMM, marketing și realitatea din Moldova. Acestea au adus haz, gândire logică, dar și nedumeriri în rândurile participanților. Că doar pentru aceasta și e provocarea, nu? 🙂

Intrebari sub scaun
Intrebari sub scaun

O altă provocare din cadrul offline-ului au fost întrebările sub scaun – întrebări aleatorii, legate de SMM, marketing și realitatea din Moldova. Acestea au adus haz, gândire logică, dar și nedumeriri în rândurile participanților. Că doar pentru aceasta și e provocarea, nu? 🙂

Atât pentru această vară 🙂

Vizitează Social Media în Culise pentru a fi la curent cu următoarele Offline-uri. 

P.S. Care din întrebările de sub scaun ți-a plăcut mai tare?))

Comentează știrea