De la un simplu anunț pe grupul “Cumpăr, Vând, Schimb”, prin scandalurile cu torta, mimarea orgasmului și căutarea dreptății în discuțiile subiectelor la ordinea zilei; de la o schiță în caiețel, câteva cifre într-un excel colorat până la promovarea afacerii, stimularea vânzărilor și menținerea #atmasferei comune între audiență și brand. Vrei să înțelegi cum asta lucrează?

Vezi răspunsul în privat 🙂

Da, așa lucrează SMM în Moldova. Cel puțin așa va lucra până pe 4 noiembrie. Ceea ce va urma, o să îți schimbe percepția pentru că distanța între omul care consumă SMM și omul care creează SMM este imensă. O simți?

Comunitatea Social Media în Culise există 9 luni. Aceste 9 luni, au scos în față 5 speakeri. Oameni care au hotărât să meargă Va-Bank! E timpul să se arunce cărțile pe masă. În fața ta!

Anume de la acest text am pornit conceptul și aventura unui nou eveniment pentru comunitate, cunoscut azi ca Social Media în Culise: Surpadoză“. Dar hai să o luăm pe rând, sunt multe lucruri interesante de aflat 😉

Pe scurt. Cum a fost la Supradoză?

Kreyon Media, prietenii Comunității care susțin evenimentele comunității de la bun început, au pregătit un rezumat video al Supradozei.

Conceptul Social Media în Culise: Supradoză

De la bun început, ne-am propus conceptul de Over Delivery – să livrăm peste așteptările participanților. De aici și denumirea – Supradoză. Mai mulți speakeri, mai multe cunoștințe, mai mult Social Media Marketing, mai multe cadouri, mai multă comunicare și networking. Apropo, denumirea s-a dovedit a fi una foarte reușită, iar conceptul, transparența în comunicare și simplitatea în organizare a atras foarte multe companii și brand-uri.

Cine sunt Prietenii Supradozei?

În primul rând, vreau să îl mulțumesc pe Tudor Plăcintă și Școala Google Adwords din Moldova, care fiind într-un parteneriat cu V-Continental Business Center a organizat gazda evenimentului 😉 Și plus la toate, a oferit un curs gratuit unuia din participanții la eveniment.

Mulțumesc mult lui Ion Comendant și prietenilor de la Mico Catering. Sunt foarte mândru că am apelat la acest Serviciu de Catering. Băieții sunt atât de buni, încât cu greu îmi imaginez o soluție mai bună pentru evenimentele comunității.

Tot aici îl mulțumesc pe Gheorghe Tîmbur și Biscanna, care au oferit la desert biscuiți din făină de cânepă. O Mulțumesc pe Vlada Balica și Atu Winery pentru vinul excepțional oferit evenimentului. Mulțumesc Alinei Țapu și Aqua Trade pentru apă potabilă.

Un mare Mulțumesc spun Alinei Sîrbu și Librăriei Librarius, care au oferit un cadou participanților – 10 cărți de marketing. Mulțumesc, Dima Leontii și Cabina Foto “Say Cheese” pentru Oglinda Magică de la Eveniment.

Mulțumesc lui Vladimir Badan și Rabota.md pentru publicitatea online. Mulțumesc, Maria Bumbu și Agenția de Publicitate “BM Public” pentru imprimarea bannerului mare, mare. Abia aștept să îl văd instalat din nou 🙂

Mulțumesc, Marian Bunescu și Agenția de Prorpietate Inteelctuală – Intelstart. Mulțumesc Vioreliei Dercaci de la Professional Speaker și lui Serghei Bodrug de la Taket pentru susținerea evenimentului!

Mulțumesc Partenerii Media, care au contribuit la vizibilitatea Evenimentului pe Online. Mulțumesc Kreyon Media și Kabynet cu 60 fotografii de la evenimentul ”Social Media în Culise – Supradoză”. Mulțumesc diez.md și articolul minunat Fie ca forțele retargeting-ului să fie cu tine: Ai avut vreodată supradoză? Dar de Marketing Digital?

Mulțumesc AllMoldova pentru articolul Social Media în Culise. Over Delivery. Știi ce înseamnă?

Mulțumesc, Marin Macaleț și MagicPlus pentru Power Bank-urile oferite Cadou participanților. Mulțumesc Lia Pogolșa pentru Invitațiile la Cursuri de Facebook și Instagram.

Ce au vorbit Speakerii la Supradoză?

Cine sunt speakerii și cum au fost prezentați aceștia în campania de promovare a Supradozei poți afla din articolul publicat pe Blogul lui Eugeniu Dediu. Merită un pic de atenție, dacă vrei să cunoști un stil mai curajos, care a stimulat mult Engagement 🙂

În cele ce urmează îți prezint filmările complete a discursurilor. Iar dacă te interesează prezentările speakerilor, le poți descărca aici – http://bit.ly/prezentari-supradoza.

Vadim Cușnir: Cum am crescut comunitatea Social Media în Culise?

Eugeniu Dediu: Cum să creezi o Strategie în SMM care aduce Rezultat ?

Igor Strechi: Site-urile promovează imaginea dvs 24/24

Eugeniu Topolschi: Facebook Pixel

Tudor Plăcintă: Facebook + Goole = Love

Care este Feedback-ul participanților?

Am chestionat participanții pentru a înțelege cât de bine a reușit Supradoza. Vezi părerea lor în imaginile de mai jos:

supradoza, feedback
supradoza, feedback
supradoza, feedback

Vezi și un Interviu cu participanții Supradozei. Vizionare plăcută! Iar dacă ești pe Facebook, poți să îi pui și un Like – merită 🙂

Ce urmează?
  1. Social Media în Culise “Forțele Contentului” pe 28 ianuarie 2018. Rezumatul evenimentului și discursurile speakerilor le găsești aici: Ce a fost la Forțele Contentului și de ce Vadim Cușnir s-a tuns de 5 ori în 2017.
  2. Social Media în Culise “Unisol” pe 26 mai 2016. Rezumatul evenimentului și discursurile speakerilor le găsești aici: [Video] Social Media în Culise Unisol: despre vânzări pe Facebook, Video Marketing în Moldova și Formula 7117.