Dacă ești la curent cu cele mai recente știri din rețelele de socializare, sigur ai auzit despre Clubhouse. Este un nou tip de rețea socială – audio chat în format live.

Ce este unic pentru Clubhouse? Poți intra doar pe bază de invitație. Această exclusivitate a generat succesul uriaș al aplicației printre vedete, antreprenori și elite de afaceri.

Deci, odată ce ai obținut o invitație, urmează următoarea întrebare: Cum îți poți promova profilul pe Clubhouse? 

Vezi mai întâi: Clubhouse – o nouă revoluție în Social Media Marketing?

Cum aduni followeri în Clubhouse?

Strategia de promovare pe Clubhouse acum este simplă:

  1. Abonează-te la canalele interesante.
  2. Adaugă o biografie relevantă: primele rânduri sunt cele mai importante.
  3. Participă la discuții, ridică mâna și adresează întrebări interesante. Mai puțină auto-promovare, mai multă valoare.
  4. Nu ignora camerele mici, poți întâlni oameni foarte interesanți.
  5. Clubhouse este ideal acum pentru networking.
  6. Creează camere pe teme interesante, invită persoane interesante (funcția Ping, disponibilă numai dacă o persoană este abonată la tine) și comunică.
  7. Mass Following încă funcționează. 
  8. Aplică pentru propriul club.

Rețeaua încă se află la etapa de dezvoltare. Regulile jocului sunt în curs de formare, iar tu poți participa la promovarea platformei.

Acum e timpul potrivit.

Clubhouse pentru PR

Acum toată lumea este bulversată cu multă informație și puțini înțeleg cum să folosească rețeaua socială pentru PR. Capacitățile platformei o vor duce la nivelul Instagram-ului și al TikTok-ului.

Iată câteva oportunități pentru afacerea ta, pentru a fi mereu aproape de publicul țintă.

Formează un Brand Club: Formatul audio este convenabil pentru ritmul de viață din orașele mari: oamenii sunt implicați în afaceri, stau în ambuteiaj, execută lucrări mecanice – ochii sunt ocupați, iar conținutul audio este asimilat foarte ușor.

Comunică cu publicul: Comunicarea directă crește loialitatea utilizatorilor. Poți stabili relații prietenoase și de încredere cu publicul, poți povesti despre brand, poți răspunde la întrebările utilizatorilor și poți câștiga clienți noi.

Platforma atrage oameni din diferite profesii. Căutarea cluburilor în funcție de interese îți oferă posibilitatea de a găsi potențiali parteneri, clienți sau angajați. Oamenii vorbesc în direct despre ei înșiși și despre activitățile lor, găsesc persoane cu aceeași idee și generează proiecte comune.

Vezi: Tot ce ai vrut să afli despre Digital Marketing, dar nu ai îndrăznit să întrebi

Tool-uri pentru Clubhouse

Cristian Manafu, unul dintre bloggerii activi din România, a postat o listă din 7 tool-uri pentru noua aplicație Clubhouse. 

Aceste instrumente te ajută să creezi un Landing Page pentru room, să-ți organizezi biografia mai ușor, precum și să faci un link scurt în baza unui număr. Întrucât aplicația este doar audio, pentru a direcționa utilizatorii spre o anumită pagină, trebuie să te gândești cum poți face acest lucru cât mai simplu. 

Diferența dintre Clubhouse și Podcast-uri?

Clubhouse este adesea comparat cu podcast-urile. 

Un podcast are sunet profesional, editare de calitate. În camerele Clubhouse, oamenii vorbesc în timp ce fac jogging dimineața sau stau la bar cu prietenii seara. Lătratul câinilor, țipetele copiilor, mașinile care trec – totul se transmite. La fel ca tot felul de defecte de vorbire.

Acest format este în contrast cu lumea „ideală” a Instagram-ului. În plus, pentru mulți este mult mai ușor să vorbească atunci când sunt pur și simplu ascultați, decât să scrie postări sau să încarce videoclipuri.

Citește: Da sau Ba: Ce facem cu Recenziile Negative pe Facebook?

Podcast-urile nu au acea componentă emoțională pe care o oferă Clubhouse. Nu ești doar martor ocular, ci și participant la evenimente

Ideea principală este că o persoană poate asculta un expert pe care îl admiră. Dacă are noroc, îi adresează și o întrebare. 

Blogul Clubhouse: ce spun dezvoltatorii aplicației?

Tot ghicim: Va fi sau nu Clubhouse pentru Android? Cum va putea fi monetizată această platformă? Hai să găsim răspunsurile la aceste întrebări chiar din blogul aplicației.

În ultimul articol, din 24.01.21, Clubhouse afirmă că are următoarele scopuri:

  • Asigurarea accesului oamenilor talentați: Încă din primele zile, am vrut să construim Clubhouse pentru toată lumea. Având în vedere acest lucru, suntem încântați să începem să lucrăm la aplicația noastră pentru Android în curând și să adăugăm mai multe caracteristici de accesibilitate și localizare.
  • Menținerea serverelor în funcțiune: Am crescut mai repede decât era de așteptat în ultimele luni. Prea mulți oameni au văzut mesaje de eroare, atunci când serverele noastre erau suprasolicitate. O mare parte din noua etapă de finanțare va fi destinată tehnologiei și infrastructurii, pentru a îmbunătăți experiența Clubhouse pentru toți utilizatorii. 
  • Asistență sigură și rapidă: Pe măsură ce creștem, continuăm să investim în instrumente avansate, pentru a detecta și preveni abuzurile și a crește caracteristicile și resursele de instruire disponibile moderatorilor. De asemenea, vom crește agresiv echipa noastră de asistență, astfel încât toate cluburile să poată obține aprobarea în aceeași zi. 🙂
  • Îmbunătățirea clasamentului și personalizarea feed-ului: Cu noua etapă de finanțare, vom investi foarte mult în feed, astfel încât să vă putem arăta oameni, cluburi și camere care sunt perfect adaptate intereselor personale și să vă ajutăm să descoperiți camere noi, pe care nu v-ați fi gândit niciodată să le căutați.
  • Investiția în creatorii de conținut: În următoarele câteva luni, intenționăm să lansăm primele noastre teste, pentru a permite creatorilor să fie plătiți direct – prin funcții precum tipping, bilete sau abonamente. Vom folosi o parte din noua rundă de finanțare pentru a lansa un program de granturi pentru creatori.

Clubhouseri, moderatori și content manageri: se caută specialiști în Clubhouse pentru freelancing

Ce servicii sunt necesare pe această piață?

Începând de săptămâna trecută, cererile exclusive pentru freelanceri, care înțeleg rețeaua socială Clubhouse au început să apară pe bursa independentă FL.ru din Rusia. Rețeaua socială a provocat emoții fără precedent în rândul utilizatorilor ruși, iar companiile și personalitățile publice au început să o folosească pentru a-și promova serviciile. 

Prin urmare, pentru Clubhouse se caută specialiști în trei direcții.

Citește: Iepuraș sau Influencer? Cum devii popular pe Facebook și Instagram

Moderator într-o cameră din Clubhouse

În Clubhouse, comunicarea între utilizatori are loc în Room-uri speciale. . Potrivit postului vacant, atribuțiile unui astfel de specialist sunt: moderarea discuției, implicarea followerilor și invitarea acestora la conversație. Criteriile de selecție:

  • voce plăcută;
  • experiență în desfășurarea de evenimente de afaceri sau publicitate vocală;
  • capacitatea de a discuta pe subiectele tehnologiei și comunicațiilor media..

Un astfel de specialist poate câștiga începând de la 150 euro pentru o singură sesiune.

Content – manager

Acest specialist ar trebui să scrie o strategie pentru promovarea Room-ului unui anumit brand. Sarcinile includ:

  • elaborarea unui plan de conținut;
  • analiza subiectelor populare;
  • stabilirea timpului cel mai profitabil pentru difuzare;
  • creșterea numărului de abonați și participanți la discuții. 

Era de așteptat ca una dintre cerințe să fie: experiența de minim 3 ani în domeniul digital marketingului și cunoașterea fluentă a limbii engleze. Salariu era estimat la aproape 850 euro. 

Manager de comunitate

În conformitate cu solicitările clientului, specialistul trebuie să îndeplinească următoarele sarcini:

  • să verifice profilurile utilizatorilor care doresc să se alăture unei camere private;
  • să controleze plata taxei de intrare;
  • să asigure asistență utilizatorilor, care întâmpină dificultăți. 

Acest job este estimat la 450 euro.

Cum se explică cererea pentru acești specialiști?

Anatoly Orlov, CEO al bursei independente FL.ru:

Dacă vorbim despre sarcini de promovare, atunci în mod formal, Clubhouse nu are încă instrumente de analiză și monetizare. Prin urmare, expertiza specialiștilor individuali, care înțeleg subiectul , este atât de valoroasă. Oamenii care pot ajuta la rezolvarea problemelor de afaceri sunt necesari urgent, cât rețeaua socială este la apogeu.

Freelancerii, spre deosebire de companii sau de angajații profesioniști, sunt gata să preia un proiect în cel mai scurt timp posibil, în timp ce șansa de a finaliza astfel de sarcini este o oportunitate excelentă pentru portofoliul lor.

Clubhouse Events Romania

În februarie, a fost creat un grup pe facebook, numit ClubHouse Events Romania, unde sunt postate evenimentele și noutățile legate de noua platformă.

Pentru o mai bună organizare, specialiștii din România au alcătuit un calendar al evenimentelor pe Clubhouse, unde este specificată data, ora și tema. Subiectele de discuție fac parte din domenii, precum: Digital, E-commerce, Marketing, Social Media și altele. 

Voi urmări dinamica și dezvoltarea noii rețele sociale. Se pare că este potrivită pentru proiecte științifice, educaționale, precum și pentru afacerile B2B. 

Cel mai important lucru aceste este ca afaceriștii să poată explica valoarea produsului lor, prin intermediul formatului audio. Dacă ești un specialist priceput, acum este momentul să te promovezi pe Clubhouse – interesul este ridicat și, ca orice platformă nouă, rata de implicare este mult mai mare.

Hai și pe aici: Cum crești vânzările de pe site: 20 triggere pe care să le aplici chiar acum

Write A Comment