Află mai jos 9 Formule simple de Copywriting pentru Titluri și Texte care Vând:

1. Formula AIDA

A (attention) – atrage atenția publicului țintă.
I (interest) – stârnește interesul publicului țintă.
D (desire) – provoacă dorința publicului țintă.
A (action) – propune-i publicului țintă să îndeplinească o acțiune concretă.

EXEMPLU

Vrei să ai un regim alimentar echilibrat, fără substanțe chimice, dar produsele bio sunt prea scumpe?

Ferma Eco oferă familiei tale produse proaspete de origine vegetală şi animală. Gătim cu dragoste, ca și pentru noi înșine.

Toate produsele sunt certificate, iar prețurile sunt mai mici decât la un supermarket. Livrarea este gratuită. 

Sună acum la (nr. de telefon) și primeşti Gratuit un coș întreg de produse la prima comandă!

Vezi: 12 Trucuri de Skimmer Copywriting sau cum ții cu Ochii pe Text un Utilizator de Smartphone

2. Formula APSA

A (attention) – captează atenția cu ajutorul Titlului.
P (problem) – descrie detaliat problema publicului țintă.
S (solution) – arată-i o soluție clară a problemei.
A (action) – propune-i o acțiune concretă pentru rezolvarea problemei.

EXEMPLU

Ajunge să mergi la serviciu în fiecare zi!

Ai obosit de rutina plictisitoare de la birou? Ai obosit să pierzi timpul în fiecare zi pe drum către serviciu? 

Învață care sunt Top 5 cele mai solicitate profesii din mediul online. Am pregătit un curs întreg dedicat acestui subiect. Tu îți poți alege profesia potrivită, iar la sfârșitul cursului îți asigur oferte de angajare de la clienții noștri. Poți lucra de oriunde ai conexiune la Internet. 

Accesează (link) și primești prima lecție gratuit. 

3. Formula PAS

P (problem) – descrie problema publicului țintă.
A (agitation) – amplifică durerea, fă-o mai importantă, mai acută, spune-i că trebuie rezolvată imediat, adaugă emoții.
S (solution) – arată-i publicului țintă Soluția problemei.

EXEMPLU

Iar nu ai cu ce să te îmbraci?

Ai dulapul plin cu haine, cheltui constant o grămadă de bani pe lucruri noi și tot nu ești mulțumită de garderoba ta? 

Înscrie-te la o consultație gratuită cu un stilist. El te va ajuta să-ți alcătuiești garderoba de bază și îți va spune ce haine să cumperi, astfel încât problema “nu știu cu ce să mă îmbrac” să nu mai apară.

Înregistrează-te acum la o consultație gratuită: (link).

Citește: 6 Reguli de scriere a unui Slogan sau Tagline

4. Formula IDCA

I (interest) – stârnește curiozitatea publicului țintă.
D (desire) – arată-i de ce soluția ta este una potrivită.
C (conviction) – explică-i clientului ce avantaje are dacă cumpără de la tine.
A (action) – îndeamnă-l la acțiune.

EXEMPLU

Te-ai întrebat vreodată ce se întâmplă cu 95% dintre persoanele care îți vizitează site-ul și nu cumpără nimic? 

Cum ar fi dacă, în loc să pierzi un potențial client, îl poți adăuga în lista ta de e-mailuri și poți construi o relație cu el? Ce s-ar întâmpla dacă acest lucru ar transforma potențialii clienți în clienți care cumpără de la tine?

Tu deja știi, nu poți convinge oamenii să-ți lase adresele lor de e-mail doar pentru că ai făcut o solicitare amabilă pe site . Trebuie să le oferi ceva de valoare: un lead magnet.

La acest webinar, vei afla ce este un lead magnet și de ce ai nevoie de acesta pentru a-ți crește lista de e-mailuri. Vei găsi, de asemenea, 50 de idei de lead magnet pentru clienții tăi – indiferent de etapa la care se află aceștia în pâlnia ta de vânzări.

Ești pregătit? Să începem: (link).

5. Formula ODA

O (offer) – prezintă oferta în titlu, iar în continuare descrie detaliile.
D (deadline) –  limitează cantitatea disponibilă a produsului sau timpul pe care îl are la dispoziție.
A (action) – arată-i cititorului acțiunea concretă pe care trebuie s-o îndeplinească.

EXEMPLU

Ofertă fierbinte în Spania. Tur pentru 2 persoane cu 60% REDUCERE, all inclusive. 

Promoţia este valabilă până pe 1 mai.

Locurile sunt limitate, rezervă acum! (link)

Bine de știut: Biblia Copywriterului: 14 sfaturi până la scriere și după

6. Formula PPPP

P (picture) – creează o imagine frumoasă a produsului sau serviciului oferit.
P (promise) – promite-i clientului că rezultatul va fi conform așteptărilor.
P (prove) – demonstrează-i că acest lucru este realizabil, arată-i dovezi convingătoare că produsul / serviciul merită investiția.
P (push) – propune-i să facă o acțiune concretă.

EXEMPLU

Vei începe să vorbești Engleza în 30 de zile sau primești banii înapoi!

Imaginează-ți că poți viziona filmele de la Hollywood în original, că poți comunica liber cu străinii și chiar te poți muta cu traiul într-o altă țară. 

Îți propun să înveți limba engleză într-o lună după programul specialiștilor de la Harvard. Deja 300 dintre elevii noștri comunică fluent și sunt mulțumiți de progresul realizat. Dacă după 30 de zile nu înveți să vorbești Engleza, îți întorc taxa de școlarizare. 

Înscrie-te la curs: (link).

7. Formula PMHS

P (pain) – indică durerea publicului țintă în Titlu.
M (more pain) – amplifică durerea, scrie despre consecințele și reacțiile adverse care pot apărea.
H (hope) – spune-i că problema poate fi rezolvată și știi cum îl poți ajuta.
S (solution) – convinge-l că soluția pentru problema lui este anume produsul / serviciul tău și îndeamnă-l la acțiune.

EXEMPLU

Nu ai timp să mergi la sală?

Vrei să ai un abdomen plat și un corp tonifiat, dar după muncă chiar nu mai ai puteri să mergi undeva. 

Am o noutate bună, poți să te antrenezi și de acasă! Pentru ca antrenamentul să fie productiv, apelează la ajutorul unui antrenor de fitness cu experiență. 

Instructorul de fitness Dragoș, cu 10 ani de experiență în sport și studii în domeniul Nutriției, te va ajuta să te antrenezi eficient acasă, prin intermediul platformei online, în orice moment convenabil al zilei.

Click pe link și obții Gratuit primele 3 sesiuni de antrenament: (link)

Vezi la fel: Ce este Unique Selling Proposition și de ce ai nevoie de el?

8. Formula QUEST

Q (qualify) – specifică clar pentru cine este textul tău.
U (understand) – spune-i publicului țintă că îi înțelegi problema și durerea.
E (educate) – arată valoarea produsului tău.
S (stimulate) – explică care vor fi avantajele clientului tău dacă îți va cumpăra produsul.
T (transition) – îndeamnă clientul la acțiune.

EXEMPLU

Ești antreprenor și vrei să știi cum funcționează promovarea online în dezvoltarea afacerii tale?

Știu, acest subiect a devenit destul de popular în ultimul timp și pare că e ușor să găsești o agenție bună cu care să ai o colaborare de lungă durată. Dar, nu e chiar așa. Învață cum să scapi de vrăjeala pseudo-experților. Cu ajutorul cursului Minte în marketing în doar 1 oră vei învăța să stabilești prioritățile tale în relația cu agenția și să înțelegi care este și cealaltă parte a monedei într-o colaborare cu o agenție de marketing. 

Gândește-te că doar într-o oră poți afla ceea pe ce alții au pierdut ani de zile. Mulți antreprenori spun că acest curs e o adevărată comoară pentru oricine își vinde produsele online. Dacă nu mă crezi pe mine, ei de ce te-ar minți?

Înscrie-te acum la cursul Minte în marketing.

9. Formula ACCA

A (attention) – atrage atenția cititorului cu ajutorul Titlului.
C (comprehension) – explică-i valoarea acestei propuneri, convinge-l să o conștientizeze în totalitate.
C (conviction) – asigură-l că a făcut o alegere corectă, pentru că a manifestă interes pentru produsul / serviciul tău.
A (action) – îndeamnă-l la acțiune.

EXEMPLU

STOP! Nu mai face asta! 

Dacă ești specialist în marketing, ai multe idei și nu ai suficient timp pentru a le explora pe toate, proiectele de marketing rămân în urmă, trebuie să pui pe pauză proiectele promițătoare, deoarece prioritățile de afaceri s-au schimbat, echipa de marketing nu face față provocărilor, atunci e timpul pentru schimbări!

Nu ești singur. Deși content marketing-ul poate face magie, dacă încerci să faci “de toate câte oleacă”, uiți de obiectivele și prioritățile propuse. 

De aceea, am elaborat un ghid, unde vei învăța:

  • cum să te concentrezi asupra publicului tău cel mai valoros, astfel încât să îl poți ajuta să își atingă obiectivele în timp ce tu îți îndeplinești propriile scopuri;
  • instrumentele și practicile care te vor ajuta să eficientizezi crearea de conținut fără a sacrifica calitatea sau consistența acestuia;
  • o strategie eficientă pentru a transforma o imagine generală de marketing în sarcini realizabile, astfel încât niciun proiect să nu rămână vreodată în urmă.

Vei trece de la starea de supraîncărcat la inspirat și vei permite echipei tale să facă același lucru. 

Atingerea obiectivelor tale de marketing nu va mai fi o provocare. Primește ghidul aici: (link)

Actual: Storytelling în Marketing: cum să scrii Povești care îți cresc Vânzările?

BONUS: Cea mai bună formulă? – A ta, proprie!

În cele din urmă, pentru a fi convingător și atrăgător trebuie să-ți spui povestea cu vocea ta. Decât o copie eșuată, mai bine îți păstrezi autenticitatea și stilul.

Tu alegi ceea ce simți cel mai bine pentru tine. Testează diferite formule de redactare, modifică abordarea și crește, pe măsură ce înveți.