Știri, curiozități, statistici marca Social Media în Culise chiar aici:

Marketing cu adevărat agresiv

KFC a anunțat un nou sandwich lângă unitățile concurente.

Compania a cumpărat mai multe panouri publicitare direct de la restaurante concurente, cu următoarele cuvinte „Facem sandwich-uri de pui în apropiere”.
Pe Twitter, KFC a adăugat: „Am crezut că este doar un colț aleatoriu de stradă”.

Sursa: https://bit.ly/3tTfEzy

Dacia Spring

Pe 20 martie, Dacia a deschis rezervările pentru modelul electric Spring, devenind oficial cel mai ieftin automobil electric din Europa.

Atât de mulți au vrut să facă precomandă, încât au blocat platforma gândită de producătorul de la Mioveni pentru această ocazie. La momentul deschiderii platformei, erau deja 6000 de români dornici să rezerveze noul automobil.

Platforma nu a rezistat și a picat, lucru anunțat de Dacia pe Facebook.

1500 de oameni au reușit să lanseze câte o precomandă în primele 4 ore.

Mașina electrică Dacia Spring costă 18 000 de euro, iar prin programul Rabla, prețul se înjumătățește.

Campania de marketing a fost realizată la Madrid de James F. Coton, iar sloganul ales: « Noua Dacia Spring. 100% electric. Exclusiv pentru toți», subliniază faptul că unele lucruri ar trebui să fie accesibile tuturor iar mobilitatea electrică face parte dintre acestea.

Sura: https://bit.ly/2O0nWGI

Clubhouse Creator First

Clubhouse anunță inițierea programului Clubhouse Creator First. Dacă te angajezi să creezi discuții interesante, show-uri, atunci ei îți pot trimite un iPhone, iRig sau AirPod Pro. Au anunțat că urmează și aplicația pentru Android.

De asemenea, poți pimi o bursă lunară și stabili colaborări cu brand-uri, astfel încât să-ți poți transforma ideea într-un efort creativ profitabil. Termenul limită pentru depunerea cererii pentru programulClubhouse Creator First este 31 martie 2021.

Sursa: https://bit.ly/3rqoFP5

Clubhouse vs Telegram

În timp ce Clubhouse tinde să atragă tot mai mulți utilizatori, unii au găsit alternative cu beneficii mult mai vizibile. Nu, azi nu e vorba de Spaces de la Twitter (din emisiunea trecută ,ai văzut?), ci de Telegram. Pe scurt, ce are Telegram și nu are Clubhouse?

Emisiunea trecută: https://bit.ly/3co9Mbw

  • Număr nelimitat de participanți, spre deosebire de 8000 în Clubhouse. Chiar și pe Android.
  • Ai posibilitatea de a înregistra difuzarea
  • Statistici mai avansate: în ce perioadă și din ce canale au provenit noi abonați. = Analiza ROI în loc de intuiție

Sursa: https://bit.ly/39haGEK

Cursuri gratuite de la Google

Studenții care care vor să învețe programare sau să-și crească nivelul de cunoștințe IT se pot înscrie la cursurile gratuite de Java, Android Fundamentals, Android Advanced, Python sau Flutter de la Atelierul Digital pentru Programatori, organizat de compania Google.

Cursurile se desfășoară în format online pe parcursul a 14 săptămâni, fiecare curs având 10 sesiuni a câte 3 ore.

La finalul programului, studenții vor învăța să își construiască propria aplicație.

Programul se adresează doar studenților înscriși la un program de licență sau masterat în cadrul unei facultăți cu profil tehnic din România.

Sursa: https://bit.ly/2QH6OGX

Prima casă NFT vândută pentru 530 000 dolari

Artista canadiană Krista Kim a vândut o casă digitală (Casa Marte/Mars House) cu jumătate de milion de dolari. Aceasta este prima vânzare de case NFT din lume. Nu este localizată fizic pe Marte, dar poate fi găsită doar pe un fișier 3D.

Mars House a fost vândută pentru 288 de eteri (aproximativ 530 de mii de dolari momentan). Împreună cu casa, Kim a oferit cumpărătorului un NFT (jeton nefungibil), care confirmă proprietatea asupra fișierului.

NFT-urile sunt active bazate pe blockchain, unice prin design, iar popularitatea lor a crescut în ultimele luni. Printre caracteristicile lor cele mai critice, este să permită proprietatea documentată a articolelor digitale

Proprietatea unui anumit NFT este înregistrată pe registre mari cunoscute sub numele de blockchain, care sunt, de asemenea, utilizate pentru alimentarea criptomonedelor, cum ar fi bitcoin. O serie de active sunt deja vândute sub formă de NFT-uri, inclusiv elemente de baschet, tweet-uri vechi și un album rock.

Sursa: https://bit.ly/3sq1Yfb

Facebook realizează o brățară care va permite controlul calculatorului cu creierul

Brățara, care arată ca un iPod ciudat pe o curea, folosește senzori pentru a detecta mișcările pe care intenționezi să le faci. Compania spune că dispozitivul, îți va permite să navighezi prin meniurile cu realitate augmentată doar gândindu-te să miști degetul pentru a face scroll.

Produsul este încă în cercetare și dezvoltare la laboratoarele interne ale companiei Facebook Reality Labs.

Thomas Reardon, directorul interfețelor neuromotorii la Facebook Reality Labs a spus că dispozitivul „nu controlează mintea. Acest lucru provine din partea creierului care controlează informațiile motorii, nu gândurile”.

Sursa: https://bit.ly/3coiV45

 Se pare că Mark Zuckerberg are o pauză. (KitKat)

Vineri, mii de utilizatori s-au confruntat cu probleme de acces la aplicațiile de mesagerie și social media: Facebook, Whatsapp și Instagram.

Conform Downdetector.com, aplicațiile nu răspundeau în SUA, Malaezia, părți din India și alte țări (inclusiv la noi). Pe Instagram, utilizatorii nu au reușit să reîmprospăteze feed-ul, iar unii au avut probleme la conectare.

Chiar și popularul club de fotbal Bayern München a râs de această situație, iar KitKat a profitat de ocazie și a scris: Se pare că Mark Zuckerberg are o pauză.

Marketing situațional, cu apel la brand.

Sursa: https://bit.ly/3spj90v

Mai ții minte că, Donald Trump a fost blocat de Twitter și Facebook

Donald Trump se întoarce pe rețelele de socializare, dar nu într-un mod obișnuit. De data aceasta, va reveni pe propria sa rețea de socializare.

Consilierul lui Donald Trump, Jason Miller, a spus că fostul președinte „peste două sau trei luni” va reveni pe rețelele de socializare, dar cu propria sa platformă. Trump intenționează ca rețeaua socială „să schimbe regulile jocului” și să atragă „zeci de milioane de utilizatori”.

Sursa: https://bit.ly/2NYyLZQ

Instagram Continuă să facă platforma mai sigură

Instagram, vor introduce o nouă funcție care împiedică adulții să trimită mesaje persoanelor sub 18 ani care nu îi urmăresc. De exemplu, atunci când un adult va încerca să trimită un mesaj unui adolescent care nu-l urmărește, primește o notificare conform căreia nu are opțiunea să-i trimită mesaj.

În următoarele săptămâni, vor începe să exploreze modalități de a face mai dificilă interacțiunea adolescenților cu adulții care au prezentat un comportament potențial suspect. Acest lucru poate include lucruri precum restricționarea acestor adulți de a vedea conturile adolescenților la „Sugestii”, împiedicarea acestora să descopere conținut pentru adolescenți în Reels sau Explore și ascunderea automată a comentariilor lor la postările publice ale adolescenților.

Sursa: https://bit.ly/3dcr5vo

Adidași Gucci cu 18 USD

Adidașii Gucci costă peste 500 de dolari, dar în această săptămână gigantul modei de lux a început să vândă o pereche pentru 18 USD. Care-i capcana? Sunt digitali. Casa de modă italiană Gucci a lansat primii adidași digitali – aceștia pot fi cumpărați și testați doar în aplicație.

Algoritmii programelor vor determina picioarele în cadru și vor „desena” adidași digitali pe ei.

Adidașii au fost dezvoltați în colaborare cu platforma AR de modă Wanna din Belarus. CEO-ul Wanna a fost optimist cu privire la viitorul acestor tipuri de produse, spunând că „în cinci sau poate 10 ani, o parte relativ mare din veniturile brandurilor vor proveni din produsele digitale”.

Sursa: https://bit.ly/3cqz9tz

Vlogger prins drogat la volan

BRomania este creator de conținut online, actor și regizor. El a apărut și în reclame TV, cum ar fi cele pentru brand-ul Vodafone cu care a început colaborarea în 2016. Pe contul de Instagram, BRomania este urmărit de peste 1,2 milioane de persoane.

Reacția Vodafone Contactați de Paginademedia.ro, oficialii Vodafone au declarat:„În acest moment Vodafone nu are în derulare nicio campanie în care apare BRomania”, au spus aceștia.

Legat de viitoarele campanii cu BRomania, Vodafone nu a comentat.

Poliţia din Râşnov a deschis un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de “conducerea unui vehicul sub influența alcoolului sau a altor substanțe”

Sursa: https://bit.ly/3fhWRdk

#anticipate

Contextul politic – o premisă perfectă pentru un anunț creativ din partea companiei Credit Rapid.

Nu ai nevoie de texte kilometrice. Uneori un singur cuvânt și o poză relevantă, adaptate situației actuale, pot stârni curiozitatea publicului. Care este mesajul?

Oferta de 0% comision pentru toate plățile anticipate a creditului (integrale sau parțiale) este valabilă pentru toate creditele Auto Noi contractate în perioada 10.03.2021 – 01.07.2021.

Genial.

Sursa: https://bit.ly/3rkd0Bn

Ce tip de publicitate atrage cea mai mare atenție

SA Media Group și Vision au aflat ce tip de publicitate atrage cea mai mare atenție.

La studiu, realizat în februarie, au participat rezidenți din Moscova, Sankt Petersburg și orașe cu o populație de peste un milion de locuitori.

La întrebarea „La ce publicitate acordați cea mai mare atenție?” 33% au răspuns că, în principiu, nu acordă atenție publicității.

Pe locul al doilea în popularitate a fost răspunsul „La una amuzantă, cu umor” – astfel de promoții sunt observate de 30% dintre respondenți.

Publicitatea erotică nu a lăsat indiferenți 22% dintre respondenți. Urmează publicitatea socială (16%), „apetisantă, gustoasă” și muzicală (15%), în care există vedete sau peisaje frumoase (11%) și experți (6%).

Experții de la SA Media Group și Vision au aflat ce formate de anunțuri îi deranjează cel mai mult pe spectatori.

Publicitatea în conținut video (YouTube, cinematografe online etc. ) a devenit liderul incontestabil în toate grupele de vârstă , iar bannere pop-up au ocupat locul al doilea. Blocurile publicitare la televizor, publicitatea pe rețelele sociale și la radio au împărțit locurile trei, patru, respectiv cinci.

Sursa: https://bit.ly/3w3Z5Tg

#InStareDeBine

Un program de finanțare ce oferă granturi nerambursabile organizațiilor neguvernamentale din România. Programul este susținut de Kaufland România și implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile.

Mai simplu: acolo găsești cum poți obține finanțare și rapoarte despre programele finanțate.

Am fost inspirat de postarea lui Cristian China Birta, care afirmă că site-ul este creat într-un mod smart, adică răspunde exact la „ceea ce îndeobște se numește scopul și durata vizitei. Nu are doar informații seci și cam de nedigerat pentru multă lume. Are și un podcast (ceea ce mi se pare wow)– diversificare conținutului pe trend, cum ar veni. „.

Sursa: https://bit.ly/2PzSGig

 Verdict App by Dana Budeanu

Încă o afacere pe bază de abonamente: Verdict App by Dana Budeanu.

-Degeaba ai rată la iphone dacă n-ai appu pă telefon – așa ne spune autoarea.

Ce ne promite aplicația (sau Dana): Utilizând Verdict Dana Budeanu vei fi la curent cu tot ce se întâmplă relevant în această lume.

Cu abonamentul PREMIUM ai acces la toate categoriile de mai jos:

  • Verdict Politic: Video zilnic de satiră politică.
  • Verdict Mafioți și Verdict Amețite: Mesaje zilnice sub formă de glume și satire despre comportamente sociale, atitudini general valabile și situații reale de viață.
  • Fătălăul Zilei: Rubrică de satiră despre personajul zilei care s-a aflat în cea mai comică situație.
  • Verdict Media: Revistă a presei interne și internaționale, printr-o selecție vastă de articole și opinii.
  • Verdict Smart Rău: Opinii personale și ale unor viitori invitați despre subiecte foarte deștepte din toate domeniile, analize financiare, sociologice și culturale.
  • Verdict Stil: Informații și sfaturi stilistice și vestimentare, liste cu trenduri și shopping, do’s and dont’s.
  • Verdict Lifestyle: Articole și texte despre ceea ce înseamnă să trăiești frumos, să călătorești, să mănânci, să alegi.
  • Vă Rupem Pe Genunchi: O poștă a redacției unde subscriberii își pot exprima liberi opiniile și mesajele le vor apărea.

Ce zici? Merită 199 Ron/An? Ah, și da, la doar o zi de la lansare, a ajuns în Top 1 pe Apple Store. A depășit Tiktok-ul și Netflix-ul.

Sursa: https://apple.co/3ckNEiq