Din 26 aprilie aplicațiile iOS trebuie să respecte cerințele privind App Tracking Transparency. Utilizatorii cu iOS 14 sau cu o versiune ulterioară vor fi rugați să confirme faptul că pot fi urmăriți. Dacă utilizatorul nu confirmă această opțiune, instrumentul Facebook Pixel își pierde utilitatea.

Ce influență are App Tracking Transparency asupra Facebook

Deci, hai să vedem cum funcționează Facebook Pixel. Utilizatorul vede reclama, merge pe site, efectuează anumite acțiuni, Facebook Pixel le captează și le trimite pe Facebook. În plus, aceste date sunt luate în considerare la optimizarea campaniilor publicitare. Cu cât sunt mai multe date și cu cât sunt mai precise, cu atât algoritmul Facebook optimizează mai eficient campaniile publicitare.

Ce a făcut Apple? Pur și simplu a lipsit Facebook Pixel de accesul la date. Adică utilizatorii îndeplinesc anumite acțiuni, Pixel nu le înregistrează, datele pentru optimizare nu se transmit, reclamele se afișează în mod ineficient.

Prinde ceva util: Cum planifici o Campanie pe Facebook: 5 etape de urmat pentru un rezultat de invidiat

Ce spune Facebook 

În blogul său oficial, Facebook spune că sub masca de confidențialitate, Apple are un singur scop – profitul.

Sursa: Declarația Facebook

Ce anume se va schimba și ce poți face

1. Gestionarea evenimentelor

Facebook implementează tehnologia de măsurare a schimbărilor pentru gestionarea evenimentelor în cadrul platformei sale. Se folosește pentru a măsura performanța evenimentelor de pe internet care provin de la utilizatori iOS 14. Va ajuta la măsurarea performanței campaniilor publicitare, în funcție de deciziile pe care utilizatorii le vor lua acum cu privire la datele lor.

Facebook va limita numărul de evenimente personalizate și urmărite de fiecare domeniu până la opt, inclusiv conversiile personalizate.

Citește și: 5 criterii: Cum alegi corect un Specialist în Facebook Marketing

Nu este nevoie să modifici setările Facebook Pixel sau API Conversions (dacă îl folosești), deoarece toate evenimentele de la începutul anului 2021 vor fi selectate în Facebook Events Manager. 

Așadar:

  • dacă folosești evenimente de optimizare care nu sunt în lista celor opt evenimente prioritare, optimizarea grupurilor în care sunt utilizate va fi întreruptă;
  • opt evenimente, care vor fi definite ca fiind prioritare, vor fi clasificate de sistem în funcție de importanța lor. Dacă utilizatorul finalizează mai multe evenimente, cum ar fi „adăugați în coș” și „cumpărați”, numai evenimentul cu cea mai mare prioritate este trimis la Facebook;
  • după verificarea domeniului, proprietarul va putea seta aceste opt evenimente prioritare pentru resursa lui în setările Facebook Events Manager.

Ce poți face

  1. Confirmă domeniul în Facebook Business Manager.
  2. Planifică opt evenimente de conversie pentru urmărire pe domeniu.

Cum să confirmi un domeniu în Facebook Business Manager

  1. În meniul din stânga al Facebook Business Manager găsești elementul „Brand Security”. Acolo găsești și componenta „Domenii”.
  2. În fereastra care se deschide, fă click pe butonul „Adăugați”.
  1. În fereastra care se deschide, scrie numele domeniului tău fără https: //.
  2. Fă click pe butonul „Adăugați domeniu”.
Sursa: Pixel Your Site

După aceea, vei vedea o fereastră cu mai multe metode de confirmare:

Sursa: Pixel Your Site

Cea mai simplă este să adaugi o înregistrare text la setările DNS ale domeniului tău.

  1. Copie textul direct din contul de publicitate.
  2. Accesează setările domeniului și introdu-l în setările DNS.
  3. După ce ai adăugat textul, revino la Facebook Business Manager și fă click pe butonul „Confirmare”.

Dacă ai făcut totul corect, vei vedea un mesaj că domeniul a fost confirmat și indicatorul de lângă numele domeniului va deveni verde.

După aceea, trebuie să accesezi Events Manager și să configurezi evenimentele de conversie.

2. Afișare (optimizarea valorii)

Optimizarea valorii se va muta în Facebook Events Manager. Dacă campaniile publicitare erau optimizate în funcție de valoare, grupurile de valori vor fi atribuite automat pe baza datelor istorice și vor fi incluse în Events Manager.

Dacă nu ai folosit până acum optimizarea pe baza valorii conversiei, va trebui să configurezi grupuri manual.

Vei putea crea până la opt grupuri de valori și vor fi aplicate patru dintre cele opt evenimente de optimizare permise.

Ce poți face

  1. Dacă folosești deja optimizarea bazată pe valori, nu este necesară nicio acțiune.
  2. Dacă nu folosești nicio valoare de conversie, grupurile trebuie configurate în Events Manager.

3. Reclamă dinamică

Facebook spune că nu vor exista prea multe schimbări în difuzarea și optimizarea reclamelor dinamice. Cu toate acestea, compania recomandă luarea unor măsuri.

Ce poți face

  1. Confirmă adresa URL a produselor din catalogul tău, cu confirmarea domeniului.
  2. Nu folosi adrese URL în reclame care conduc la un domeniu diferit, neconfirmat.
  3. Fii pregătit să folosești un singur Facebook Pixel per catalog.

Vezi: Când și Unde punem virgula în Postări și Ads pe Facebook?

4. Măsurare (rapoarte publicitare)

  1. Ferestrele de atribuire – 28 de zile după click, 28 de zile după vizualizare, șapte zile după vizualizare – nu vor fi acceptate. Datele istorice pentru aceste ferestre vor fi disponibile în API Insights.
  2. Modelarea statistică va fi aplicată anumitor ferestre de atribuire și / sau valori, în funcție de disponibilitatea redusă a datelor care vor proveni de la utilizatorii iOS 14. Când se modelează o valoare, se va adăuga o notificare produsului corespunzător.
  3. Pentru unele ferestre de atribuire, vor fi disponibile doar rapoarte parțiale. Valorile nu vor include toate evenimentele de la utilizatorii iOS 14. Dacă o valoare este parțial disponibilă, va fi adăugată o notificare produsului corespunzător.
  4. Descompunerea după afișări și acțiuni nu va fi posibilă pentru evenimentele de conversie offline.
  5. Evenimentele de conversie offline se vor înregistra pe baza momentului în care s-a produs conversia, nu la momentul afișării reclamei. Acest lucru poate duce la fluctuații minore ale valorilor costurilor, deoarece costul pe conversie va reflecta costul pe o perioadă dată împărțit la numărul de conversii care au avut loc în aceeași perioadă. Anterior, această valoare reflecta costurile pe o perioadă dată împărțită la conversiile din afișările reclamei în aceeași perioadă.

Ce poți face

  1. Pregătește-te pentru modificările ferestrelor de atribuire.
  2. Implementează funcția Comparare ferestre pentru a compara numărul de conversii pentru diferite ferestre de atribuire. Acest lucru îți va permite să prevezi mai bine impactul modificărilor viitoare în ferestrele de atribuire asupra conversiilor incluse în raport.
  3. Actualizează regulile automate care folosesc o fereastră de atribuire de 28 de zile. Acest lucru te ajută să eviți costurile neașteptate atunci când intră în vigoare noua fereastră de atribuire de șapte zile.

NEWS #8: TikTok pentru Business, Inteligența Artificială, actualizări Facebook și alte știri