Am pregătit o selecție de articole despre Copywriting, despre texte care schimbă comportamentul consumatorului, despre formule și trucuri demențiale, pe care le folosesc și care chiar aduc rezultate. Am adunat aici multe informații valoroase. Înarmează-te cu răbdare și hai la treabă!

Salvează acest Checklist, să ai acces rapid la el ori de câte ori vei avea nevoie. 

Ce zici? Începem să răsturnăm munții? 

Cum scrii texte care VÂND? Află 9 Formule + Exemple de Copywriting 

Pentru a fi convingător și atrăgător trebuie să-ți spui povestea cu vocea ta. Decât o copie eșuată, mai bine îți păstrezi autenticitatea și stilul.

Un articol despre 9 cele mai populare formule pentru textele care vând. Ai o structură clară și exemple concrete pentru diferite nișe. Nu trebuie să fii specialist în copywriting, pentru ca să le poți folosi. Indiferent de domeniul în care activezi, dacă cauți cum să alcătuiești un text care vinde, inspiră-te de aici.

Testează diferite formule de redactare, modifică abordarea și crește, pe măsură ce înveți. 

Ghid practic: TOP 6 greșeli de copywriting pe Facebook

Toată lumea vrea fani, engagement și Like-uri. Toți citesc ce și cum să scrie ca să atragă cât mai mulți urmăritori. Dar oare ce motivează oamenii să apese butonul Unfollow? Și-a pus cineva această întrebare?

Uneori, e chiar mai bine să începi cu ce NU trebuie să scrii, ca să nu-ți sperii fanii și să-i motivezi… să plece de pe pagină.

100 idei geniale de Copywriting de la Companii de Top

Dacă l-ai avea pe cititor acum în fața ta, i-ai spune ceea ce tocmai ai scris? De regulă, după ce aud această întrebare, 9 din 10 copywriteri începători fug să-și rescrie capodopera cu viteza fulgerului supărat.

Cred în aceste 100 de idei și pot spune că le-am aplicat în textele mele mai pe toate. Și toate funcționează. Pentru că sunt genial de simple. Aceste idei sunt de sine stătătoare. Nu trebuie văzute ca pe Tatăl nostru și citite într-o ordine anume. Și nu sunt doar despre copywriting, cât și despre design, vânzări, dar și psihologia consumatorului.

Storytelling în Marketing: cum să scrii Povești care îți cresc Vânzările?

Nu trebuie să fii J.K. Rowling pentru a putea crea povești care să-ți facă clienții să se identifice cu brand-ul tău. Gândește-te la publicul țintă. Ce poveste credibilă l-ar putea interesa și motiva?

Storytelling-ul este arta de a spune povești. 

Pe lângă abordarea evenimentelor din viața de zi cu zi, storytelling-ul este folosit pe scară largă ca un instrument de marketing. Poveștile bune scufundă cititorul în diferite scenarii, îl inspiră și îl motivează să ia decizii importante.

12 Trucuri de Skimmer Copywriting sau cum ții cu Ochii pe Text un Utilizator de Smartphone

Știi cine sunt skimmerii? Oamenii care stau cu nasul în telefon, adică, noi toți 🙂 Ai observat, probabil, că textul arată într-un fel când îl citești din computer și în alt fel – când îl citești din telefon. 

Skimmerii sunt oameni cu mofturi. Dacă nu le place ce ai scris și cum ai structurat informația – fac scroll, dau skip sau close. Discuția cu ei e scurtă, dură și nemiloasă. Ai la dispoziție doar 5 secunde să le atragi atenția.

Biblia Copywriterului: 14 sfaturi până la scriere și după

Dragoste la prima vedere sau dușmănie pe viață? Pentru a scrie un text bun, copywriterul are nevoie de multă informație. Puțini știu, dar 90% din munca unui copywriter ține de studierea subiectului și doar 10% – de redactarea propriu-zisă a textului.

Atât copywriterul, cât și clientul își doresc ca textul final să aducă vânzări. Uneori însă, din cauza neînțelegerilor interpersonale, procesul de scriere seamănă mai mult cu o tortură. Există însă o salvare…

Ce este Unique Selling Proposition și de ce ai nevoie de el?

Prea multă informație în jur, prea multe produse, prea multe branduri, prea mulți oameni. Și toți parcă sunt la fel. Cum să te diferențiezi în mod frumos și deștept de concurenți, citește în rândurile ce urmează.

USP ajută companiile, chiar și pe o piață extrem de competitivă, să atragă potențiali clienți la un cost mai mic. Cu cât piața este mai competitivă, cu atât este mai ușor să pierzi un client. Prin urmare, merită să începi lansarea unui nou produs sau serviciu cu dezvoltarea unui USP, și nu prin scrierea unui slogan sau crearea unui design bun pentru website. 

Igor Nisenboim: „Copywritingul nu e despre Vânzare, ci despre Acțiune”   

Igor Nisenboim este trainer la School of Business Communications din Chișinău și copywriter de mai bine de 7 ani. Din 2012 și până azi, Igor a dus zeci de traininguri în copywriting și prezentări comerciale, inclusiv peste hotare. 

În articol vei afla despre tristul adevăr în marketing și texte, despre literatura artistică și credibilitate, despre așteptările clienților și greșelile copywriterilor începători.  

Elena Știubei, despre LP-uri, Longreaduri și alte înjurături de copywriting

Ce este copywritingul și cât de importante sunt textele în campaniile de marketing? Cum, în general, se scrie în online? Prin ce sunt diferite textele din online de cele din offline? 

La acestea, dar și la alte întrebări dureroase de copywriting s-a vorbit pe 24 iulie 2020, în cadrul maratonului Go online, organizat de @artcor.

Vadim Cușnir: Cum să faci Copywriting inteligent pentru Social Media?

Până la urmă, a face copywriting înseamnă a face creativitate. Dar ce este creativitatea? Idee pură, ingenioasă care apare pentru prima data? Sau creativitatea este atunci când tu știi multe pattern-uri, le amesteci și se primește altceva? Probabil răspunsul rămâne la discreția fiecăruia.

Persuasiune în marketing: 16 triggere pentru a câştiga atenţia publicului

Cheia succesului în marketing este să înţelegi psihologia consumatorilor. Să înţelegi care factori îi determină să acţioneze într-un anumit mod şi să ia anumite decizii. 

Neil Patel, unul dintre cei top 10 marketeri conform Forbes, spune că pentru a înţelege şi a influenţa consumatorii, trebuie să cunoşti ce înseamnă triggerele şi cum să le utilizezi în mesajele tale către public. 

Cum faci publicitate eficientă pe Facebook? Formula Magică pentru afaceri mici și mijlocii

Mulți proprietari de afaceri mici și mijlocii tratează publicitatea pe Facebook drept o cutie neagră. Pui în ea oleacă de bani și scoți miracol.

Între punctul A: “Vreau publicitate pe Facebook” și punctul Z: “Am clienți din Facebook”  (Ma bene – Euro!) există un alfabet întreg. Un șir de acțiuni logice. O sumedenie de factori și variabile, care influențează direct sau indirect rezultatul final.

Cum Faci Un Milion Din Copywriting: 10 Pași Esențiali

Pentru a deveni Copywriter nu trebuie să faci universitate sau școală. De fapt, tot ce trebuie să faci este să te apuci de școala vieții.  

Și dacă te întrebi ce are Milionul cu Copywritingul atunci ține minte că domeniul este unul din cele mai plătite subramuri ale Marketingului și se plătește bine pentru Profesionalism și Experiență.