Curios, care dintre Statistici te Surprinde cel mai mult?

De la noi actualizări și funcții, la platforme revoluționare — 2021 a schimbat industria rețelelor de socializare. Anul a început cu necesitatea dramatică de a reduce răspândirea informațiilor false. Politicile de confidențialitate și regulile comunității s-au schimbat. Au fost introduse metode interactive, pentru raportarea conținutului fake și semnalizarea dezinformării, cum ar fi Twitter’s Birdwatch.

Poate îți este interesant și: Tendințe actuale în Marketing și Social Media sau 22 tendințe în Marketingul din 2021, ce crezi că s-a schimbat?

S-a extins numărul de camere audio, datorită Clubhouse. Tendințele TikTok și Reels au devenit din ce în ce mai populare, ajutând întreprinderile mici să-și extindă influența. Creșterea numărului de creatori de conținut a încurajat dezvoltarea serviciilor bazate pe abonament, oferind oportunități de monetizare și colaborare în cadrul platformelor de Social Media, precum Twitter, Facebook și Instagram. 

Noutatea anului a fost rebrandingul companiei Facebook în Meta, cu scopul de a reflecta expansiunea către metavers.

Citește: 5 etape obligatorii înainte de crearea unei Strategii de Marketing și Tot ce ai vrut să afli despre Digital Marketing, dar nu ai îndrăznit să întrebi

Strategiile de marketing trebuie să cunoască o dezvoltare constantă odată cu evoluția rețelelor de socializare. Înțelegerea și recunoașterea tendințelor te vor ajuta să te organizezi eficient și să rămâi cu un pas înaintea concurenței.

Sursa tuturor Statisticilor din acest Articol este: socialpilot.co

După analizarea statisticilor 2021, vei fi capabil să răspunzi la următoarele întrebări:

  • Care este cea mai bună platformă pentru promovarea brandului în 2022?
  • Cu ce tip de conținut interacționează cel mai mult publicul?
  • Ce avantaje și beneficii îți pot oferi platformele Social Media?

Articolul este divizat în secțiuni inteligibile pentru fiecare platformă:

  • Statistici Demografice: număr ce indică caracteristicile populației, care utilizează o anumită platformă socială, de exemplu: sexul, vârsta, venitul, etc.
  • Statistici Utilizarea Platformei: indici ce evidențiază modul în care utilizatorii accesează o anumită platformă socială.
  • Statistici Interacțiuni: dezvăluie tipul de conținut întâlnit pe o rețea socială și cum interacționează cu brandurile.
  • Statistici Afaceri: demonstrează modul în care companiile folosesc aceste platforme pentru marketing – vânzări sociale, servicii pentru clienți, strategii de promovare, etc.
  • Statistici Publicitate: indică suma pe care companiile o investesc în reclame, profiturile acestora și tipul de răspuns pe care îl primesc, după plasarea anunțurilor pe aceste platforme.
  • Top Branduri: lista brandurilor care au cunoscut un succes remarcabil în Social Media pe orice platformă.

STATISTICI FACEBOOK

Fidel viziunii Meta, Facebook a adoptat noi funcții inspirându-se din diverse platforme. Reels de pe Instagram, live audio rooms și podcasts, live game streaming și even live shopping.

Facebook a introdus, de asemenea, noi politici și funcții, pentru a ajuta companiile, brandurile și influencerii să-și monetizeze conținutul.

Facebook, Statistici Demografice

  1. Facebook are 2,91 miliarde de utilizatori activi lunar, o creștere anuală de 6%.
  2. India este pe primul loc în ceea ce privește dimensiunea audienței Facebook, cu aproape 400 de milioane de utilizatori.
  3. Statele Unite, Indonezia și Brazilia au, de asemenea, 200 de milioane, 140 de milioane și, respectiv, 130 de milioane de utilizatori Facebook.
  4. Între 25 și 34 de ani, 12,5% dintre toți utilizatorii activi sunt femei, iar 19% sunt bărbați.
  5. Cu 11,2 miliarde de vizite totale, 1,5 miliarde de vizitatori unici și un timp mediu de vizită de 21 de minute și 52 de secunde, Facebook este al treilea cel mai vizitat site la nivel global.
  6. 75% dintre cei cu venituri mari folosesc Facebook.

Facebook, Statistici Utilizarea Platformei

  1. În medie, 1,93 miliarde de oameni se conectează zilnic la Facebook.
  2. Facebook este a treia cea mai descărcată aplicație din lume.
  3. Un adult petrece în medie 33 de minute pe zi pe Facebook.
  4. 36,9% din populația totală a lumii folosește Facebook în fiecare lună.
  5. 98,5% dintre utilizatori accesează Facebook de pe dispozitivele mobile.
  6. Timpul de utilizare a adolescenților înregistrează o scădere de 16% de la an la an.
  7. Peste 1,8 miliarde de oameni folosesc grupurile Facebook în fiecare lună.
  8. Există peste 70 de milioane de administratori și moderatori, care conduc grupuri active pe Facebook.
  9. 1 miliard de povești Facebook sunt distribuite zilnic.
  10. 400 de utilizatori se înscriu pe Facebook în fiecare minut.
  11. 43% dintre utilizatori folosesc Facebook pentru a citi știrile.
  12. 16% dintre utilizatorii Facebook sunt persoane false.
  13. 60,6% dintre toți utilizatorii rețelelor sociale folosesc Facebook.

Facebook, Statistici Interacțiuni

  1. Facebook adună zilnic peste 4 miliarde de vizionări din videoclipuri.
  2. Platforma generează peste 4 milioane de aprecieri în fiecare minut.
  3. 35 de milioane de oameni își actualizează starea pe Facebook în fiecare minut.
  4. Activitatea Facebook crește cu 18% joi și vineri.
  5. Există peste 350 de miliarde de fotografii încărcate deja pe Facebook.
  6. 85% dintre utilizatorii de smartphone-uri au aplicația Facebook.
  7. 87,1% dintre marketeri folosesc Facebook.
  8. 57% dintre branduri consideră că poveștile de pe Facebook le promovează eficient produsele.
  9. O postare video crește interacțiunea cu 600% pe Facebook.
  10. 90% dintre utilizatorii Facebook postează videoclipuri native.
  11. 85% dintre videoclipurile vizionate pe Facebook sunt pe mute.
  12. Videoclipurile Facebook cu subtitrări cresc timpul de vizionare cu 12%.
  13. 49,9% din toate postările sunt postări cu linkuri. Urmează imagini și videoclipuri.
  14. Postările de stare arată o rată de implicare de 0,14%, care este cea mai mare pentru orice conținut de pe Facebook.
  15. Rata medie de implicare a postărilor de pe Facebook este de 3,91%.

Află: 51 Greșeli de Marketing: Mituri și Concepții Greșite care costă Scump

Facebook, Statistici Afaceri

  1. Există peste 200 de milioane de afaceri pe Facebook.
  2. 44% dintre utilizatori recunosc că Facebook le influențează decizia de cumpărături.
  3. Există peste 80 de milioane de pagini de afaceri pe Facebook.
  4. 15% dintre utilizatori cumpără pe Facebook.
  5. 93% dintre toți agenții de marketing în rețelele sociale folosesc reclame Facebook.
  6. Venitul publicitar Facebook a fost de 28,2 miliarde de dolari în T3 al anului 2021.
  7. Peste 160 de milioane de companii folosesc Facebook pentru a interacționa cu clienții lor.
  8. 62% dintre oameni au recunoscut că au devenit mai interesați de un brand după ce i-au urmărit poveștile de pe Facebook.
  9. Acoperirea organică medie pentru o postare pe Facebook este de 6,4% din totalul de aprecieri ale paginii.
  10. 84% dintre marketerii video folosesc Facebook pentru a-și promova videoclipurile.
  11. 96% dintre agenții de marketing B2C și 91% dintre agenții de marketing B2B folosesc Facebook.

Facebook, Statistici Publicitate

  1. 2,28 miliarde de oameni sunt influențați de reclamele de pe Facebook.
  2. 43,5% din public este feminin, în timp ce 56,5% masculin.
  3. Adăugarea unui buton CTA mărește rata de conversie de 2,85 ori.
  4. Cost-per-click este cel mai scump vinerea și cel mai ieftin duminica.
  5. Costul mediu pe clic este de 1,86 USD.
  6. Butonul CTA din mijlocul videoclipului înregistrează o rată de conversie mai mare de 16,95%.
  7. Publicul cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani petrec 75% din timpul lor pe Facebook urmărind reclame video.
  8. 71% dintre cumpărători susțin că reclamele video sunt utile pe Facebook.
  9. Un utilizator Facebook face clic pe o medie de 8 reclame pe lună.

Facebook, Top Branduri

  1. Samsung are pagina cea mai populară, cu 161 de milioane de aprecieri.
  2. Pagina de Facebook a CGTN are 117 milioane de aprecieri.
  3. Echipa Real Madrid CF are peste 111 milioane de aprecieri pe Facebook.
  4. Pagina companiei Coca-Cola are peste 109 milioane de aprecieri.
  5. Iar China Daily are 103 milioane de aprecieri.

STATISTICI INSTAGRAM

Instagram demult nu mai este doar o simplă aplicație de partajare a fotografiilor. În anul 2021 a primit propriul tablou de bord profesional, pentru conturile de afaceri și de creatori. De asemenea, a schimbat link-uri de glisare în sus pentru autocolante, a introdus Remix pentru Reels, a realizat o funcție de colaborare pentru postări și Reels.

Noile funcții au fost create în conformitate cu viziunea Meta, cu scopul de a oferi o serie complexă de funcții, pentru dezvoltarea a companiilor. Acestea îmbunătățesc strategiile de marketing, creează postări captivante și simplifică procesul de promovare, datorită Instagram marketing tools.

Instagram, Statistici Demografice

  1. Instagram are peste 2 miliarde de utilizatori activi.
  2. 64% dintre utilizatorii de Instagram au sub 34 de ani.
  3. Grupa de vârstă 25-34 de ani este cea mai mare dintre categoriile demografice, atribuind 31,2% din totalul populației Instagram.
  4. Sunt peste 500 de milioane de utilizatori care postează zilnic Insta Stories.
  5. 17,6% din populația lumii folosește Instagram.
  6. Utilizatorii instagram sunt 51,6% femei și 48,4% bărbați.
  7. Cei mai mulți utilizatori ai Instagram sunt în India (201 milioane), SUA (157 milioane) și Brazilia (115 milioane).

Instagram, Statistici Utilizarea Platformei

  1. Aproximativ 6 din 10 utilizatori Instagram se conectează cel puțin o dată pe zi.
  2. 21% dintre utilizatori se conectează săptămânal, iar 16% se conectează mai rar decât atât.
  3. 38% dintre utilizatori se conectează la platformă de mai multe ori.
  4. Peste 100 de milioane de fotografii sunt încărcate pe platformă în fiecare zi.
  5. Timpul mediu petrecut pe Instagram este de 28 de minute.
  6. 70% dintre oameni se uită zilnic la povești Instagram.
  7. 71,9% din conținutul de pe Instagram sunt postări foto.
  8. 130 de milioane de utilizatori accesează postările comerciale în fiecare lună.
  9. 40% dintre utilizatorii de Instagram postează povești zilnic.

Instagram, Statistici Interacțiuni

  1. Rata medie de implicare pentru toate tipurile de postări este de 0,83%.
  2. Rata medie de implicare pentru postările foto este de 0,81%, postările video-0,61%, iar postările carusel -1,08%.
  3. Conturile de afaceri cu mai puțin de 10.000 de urmăritori au o rată medie de implicare de 1,11%.
  4. Conturile de afaceri cu 10.000-100.000 de urmăritori au o rată de implicare de 0,93%.
  5. Numărul mediu de aprecieri pentru fiecare postare de pe Instagram este de 1261.
  6. Subtitrările mai lungi obțin o implicare mai bună.
  7. În medie, 10,7 hashtag-uri sunt folosite în postările de pe Instagram.
  8. Instagram are cu 58% mai multă implicare per urmăritor decât Facebook.
  9. 100 de milioane de instagrammeri urmăresc sau fac live-uri zilnic.
  10. Fotografiile cu chip au rezultate cu aproape 40% mai bune decât fără.
  11. Videoclipurile obțin cu 21,2% mai multă implicare în comparație cu imaginile.
  12. Postările cu cel puțin un hashtag sunt în medie cu 12,6% mai multă implicare.
  13. Utilizatorii Instagram sunt mai activi în zilele lucrătoare, miercurea și joia afișând cea mai mare implicare.
  14. Utilizatorilor apreciază 4,2 miliarde de postări pe Instagram în fiecare zi.
  15. 80% dintre postările cu sunet au rezultate mai bune, decât reclamele fără sunet.
  16. Postările cu locații etichetate obțin cu 79% mai multă implicare.
  17. Peste 25 de milioane de companii folosesc Instagram pentru a-și promova serviciile și produsele.
  18. 90% dintre conturi urmăresc cel puțin o afacere pe Instagram.
  19. 2 din 3 persoane intervievate cred că Instagram permite interacțiunea cu brandurile.
  20. 81% dintre utilizatorii de Instagram folosesc platforma pentru a căuta noi produse și servicii.
  21. 44% dintre companii folosesc povești pentru a-și promova produsele.
  22. 98% dintre brandurile de modă folosesc Instagram.
  23. 67% dintre utilizatori urmăresc povești de marcă.
  24. 83% dintre utilizatorii Instagram descoperă produse și servicii noi pe platformă.
  25. 73% dintre specialiști în marketing sunt în favoarea Instagramului pentru marketingul de influență.
  26. Creșterea medie lunară de urmăritori a conturilor de afaceri pe Instagram este de +1,46%.
  27. Există 500.000 de influenți activi pe Instagram.
  28. 54% dintre toți influencerii de pe Instagram sunt nano-influenceri, în timp ce 33% sunt micro-influenceri.
  29. 70% dintre pasionații de cumpărături apelează la Instagram pentru a descoperi produse.
  30. Conturile de afaceri Instagram postează în medie o postare zilnic.

Instagram, Statistici Publicitate

  1. 50% dintre utilizatorii Instagram sunt mai interesați de un brand atunci când văd reclame pe Instagram.
  2. Specialiștii de marketing pe Instagram cheltuiesc 69% din bugetul lor pe marketing de influență pe Instagram.
  3. Statele Unite ale Americii au cel mai mare potențial de acoperire publicitară pe Instagram, urmate de India și Brazilia.
  4. 75% dintre utilizatorii de Instagram interacționează zilnic cu cel puțin un anunț.
  5. Cea mai mare audiență de publicitate pe Instagram este din grupa de vârstă 25-34 de ani, care reprezintă 32,3% din totalul utilizatorilor de Instagram.
  6. Audiența publicitară a Instagram a crescut cu 20,3%.
  7. 1,39 miliarde de oameni pot fi influențați prin reclame pe Instagram.
  8. Specialiştii în marketing pot ajunge la 22,7% din populaţia cu vârsta de peste 13 ani.
  9. 48,4% din publicul publicitar de pe Instagram este de sex feminin, iar 51,6% de sex masculin.
  10. Anunțurile de colecție primesc cu 6% mai multe conversii.
  11. Anunțurile video au impact de trei ori mai mare decât fotografiile.

Instagram, Top Branduri

  1. National Geographic este contul cel mai popular, cu 199 de milioane de urmăritori.
  2. Nike are 189 de milioane de urmăritori pe Instagram.
  3. Real Madrid CF are 107 milioane de urmăritori pe Instagram.
  4. FC Barcelona are 103 milioane de urmăritori pe Instagram.
  5. UEFA Champions League are 85,8 milioane de urmăritori pe Instagram.

Instagram demult nu mai este doar o simplă aplicație de partajare a fotografiilor. În anul 2021 a primit propriul tablou de bord profesional, pentru conturile de afaceri și de creatori. De asemenea, a schimbat link-uri de glisare în sus pentru autocolante, a introdus Remix pentru Reels, a realizat o funcție de colaborare pentru postări și Reels.

Noile funcții au fost create în conformitate cu viziunea Meta, cu scopul de a oferi o serie complexă de funcții, pentru dezvoltarea a companiilor. Acestea îmbunătățesc strategiile de marketing, creează postări captivante și simplifică procesul de promovare, datorită Instagram marketing tools.

Iată 6 motive de ce Social Media Marketing nu-ți aduce Vânzări

STATISTICI PINTEREST

În ultimul an, Pinterest a evoluat semnificativ în rândul creatorilor de conținut. Am observat  noi funcții pentru domeniul beauty, cum ar fi opțiuni de căutare extinse, bazate pe nuanța pielii și tipul de păr. Cumpărăturile online de pe Pinterest au devenit  practice și comode, cu aplicații, precum: Live Shopping și shoppable Idea Pins.

Site-ul a lansat, de asemenea, Creator Code – instrucțiuni pentru creatori, cu scopul de a menține conținutul pozitiv, sigur și inspirațional. Pinterest nu este doar o platformă importantă pentru a genera trafic, este, de asemenea, o platformă pentru branding și comerț electronic.

Pinterest, Statistici Demografice

  1. Utilizatorii activi la nivel global sunt 444 de milioane.
  2. 38,8% dintre utilizatorii Pinterest sunt în grupa de vârstă 25-34 de ani.
  3. Pinterest are 78,1 milioane de utilizatori de sex feminin și 21,9 milioane de utilizatori bărbați.
  4. Peste 75% dintre utilizatorii Pinterest sunt din afara S.U.A.
  5. Femeile reprezintă mai mult de 70% dintre utilizatorii platformei.
  6. 19,7% dintre utilizatorii Pinterest sunt în grupa de vârstă 18-24 de ani.

Pinterest, Statistici Utilizarea Platformei

  1. Mai mult de 2 miliarde de căutări au loc pe Pinterest în fiecare lună.
  2. Există peste 5 miliarde de panouri pe Pinterest.
  3. 74% dintre utilizatori folosesc aplicația Pinterest.
  4. Utilizatorii Pinterest au plasat cumulativ peste 200 de miliarde de pini.
  5. 85% accesează Pinterest pe aplicațiile mobile.
  6. Utilizatorii efectuează pe lună în jur de 8 căutări.
  7. 86% dintre utilizatori folosesc Pinterest pentru a planifica diverse evenimente.
  8. 63% dintre utilizatori folosesc platforma pentru a căuta produse și servicii.
  9. Peste 75 de miliarde de pinuri au fost încărcate pe Pinterest.

Pinterest, Statistici Interacțiuni

  1. Vizualizările video pe Pinterest au crescut cu 200%.
  2. 78% dintre utilizatorii Pinterest spun că este util să vezi conținutul mărcii pe platformă.
  3. 55% dintre oameni folosesc Pinterest pentru a face cumpărături.
  4. 89% dintre utilizatorii folosesc Pinterest ca sursă de inspirație.
  5. 98% dintre utilizatori au încercat ideile găsite pe Pinterest.
  6. Pinterest este cel mai popular în rândul femeilor, în special al mamelor.
  7. 70% din utilizatori folosesc Pinterest pentru a găsi accesorii, ceasuri și bijuterii.
  8. 52% accesează site-ul pentru a-și dezvolta cunoștințele despre mâncare și băuturi.
  9. 80% dintre mamici folosesc Pinterest.
  10. Tendințele Pinterest au crescut la 56%, în timp ce restul platformelor au crescut la 38%.
  11. 600 de milioane de căutări vizuale au loc prin prisma Pinterest în fiecare lună.

Pinterest, Statistici Afaceri

  1. Interacțiunea cu pinurile de cumpărături Pinterest organice a crescut cu 44%.
  2. 87% dintre utilizatori au cumpărat un produs datorită Pinterest, în timp ce 93% folosesc Pinterest pentru a planifica o achiziție viitoare.
  3. 76% dintre utilizatori salvează articole pentru a le cumpăra mai târziu.
  4. 97% din toate căutările pe Pinterest sunt fără marcă.
  5. Pinurile care arată un produs sau serviciu în acțiune au șanse cu 67% mai mari de a genera vânzări.
  6. Cumpărăturile sunt o prioritate de top pentru 48% dintre utilizatorii Pinterest.
  7. 85% dintre utilizatori pun imaginile pe primul loc atunci când cumpără îmbrăcăminte și mobilier.
  8. 61% dintre utilizatori au cumpărat datorită pinurilor sponsorizate.

Pinterest, Statistici Publicitate

  1. 233 de milioane de oameni pot vizualiza reclame pe Pinterest.
  2. 77,1% din publicul țintă sunt femei, iar 14,8% sunt bărbați.
  3. Majoritatea audiențelor publicitare de pe Pinterest sunt din grupa de vârstă 25-34 de ani, care reprezintă 38,8% din toți utilizatorii Pinterest.
  4. Variația trimestrială a acoperirii publicitare a Pinterest este de +4,4%.
  5. 78% dintre utilizatori susțin că informația prestată este utilă, inclusiv reclamele.

Pinterest, Top Branduri

  1. Oh Joy are o bază extinsă de urmăritori de 15,2 milioane de urmăritori pe Pinterest.
  2. Poppytalk are 10,5 milioane de urmăritori pe Pinterest.
  3. Tasty are 10,4 milioane de urmăritori pe Pinterest.
  4. Pejper are 6,8 milioane de urmăritori pe Pinterest.
  5. Harper’s Bazaar are 6,4 milioane de urmăritori pe Pinterest.

STATISTICI TWITTER

Twitter a făcut istorie cu mesajul său viral în timpul unei întreruperi globale a rețelelor de socializare – “Hello, literally everyone.” Platforma a revoluționat modul de comunicare pe internet, prin introducerea noilor funcții, cum ar fi: modul de siguranță, eticheta de dezinformare, solicitările, etc., care asigură utilizatorii că interacțiunea virtuală este mai sigură și semnificativă pentru toată lumea. De asemenea, a îmbunătățit procesul de comercializare online pentru companii și creatori cu Super Follows, Ticketed Spaces, Tips, și Twitter Blue. Așadar, în timp ce intenționezi să incluzi aceste noi funcții în planul tău de marketing pentru 2022, ține cont de următoarele statistici și folosește instrumentele Twitter pentru a-ți mări audiența.

Twitter, Statistici Demografice

  1. Twitter are 211 milioane de utilizatori activi zilnic, în timp ce utilizatorii activi lunar sunt 330 de milioane.
  2. 83% dintre liderii lumii sunt pe Twitter.
  3. 79% dintre utilizatorii Twitter nu sunt din S.U.A.
  4. 27,9% dintre utilizatorii Twitter la nivel mondial au vârste cuprinse între 18 și 24 de ani.
  5. 77,8 milioane de utilizatori activi sunt din SUA, în timp ce 58,2 milioane de utilizatori sunt din Japonia și 24,5 milioane de utilizatori activi din India.
  6. 29,6% dintre utilizatorii Twitter sunt femei, iar 70,4% sunt bărbați.
  7. 7,1% din toate persoanele cu vârsta de peste 13 ani folosesc Twitter.
  8. 42% din toți utilizatorii Twitter sunt absolvenți de facultate.
  9. 77% dintre utilizatorii Twitter câștigă peste 75.000 USD în fiecare an.

Twitter, Statistici Utilizare Platformă

  1. 26% dintre utilizatorii din SUA verifică Twitter de mai multe ori într-o zi.
  2. 46% dintre toți utilizatorii Twitter vizitează platforma zilnic.
  3. 25% dintre utilizatori folosesc aplicația în fiecare săptămână, în timp ce 71% o vizitează cel puțin săptămânal.
  4. Timpul mediu petrecut pe Twitter este de 3 minute și 39 de secunde.
  5. Numărul total de tweet-uri trimise pe zi este de 500 de milioane.
  6. Limita zilnică este de 2400 de tweet-uri și 1000 de mesaje pe zi.
  7. 9281 de tweet-uri sunt trimise într-o secundă.
  8. Există 200 de miliarde de tweet-uri pe an.
  9. 80% dintre utilizatorii activi accesează Twitter prin intermediul smartphone-urilor.
  10. Traficul total al site-ului Twitter este de 3 ori mai mare decât baza reală de utilizatori activi.

Twitter, Statistici Interacțiuni

  1. 79% dintre marketeri au continuat să folosească Twitter Spaces.
  2. Numărul mediu de hashtag-uri folosite în fiecare zi pe Twitter este de 125 de milioane.
  3. Tweeturile cu hashtag-uri au înregistrat o interacțiune de 100% pentru persoane fizice și 50% pentru mărci.
  4. Utilizarea a 1-2 hashtag-uri aduce cu 21% mai multă implicare.
  5. Tweeturile cu mai mult de 2 hashtag-uri pot avea o implicare cu 17% mai mică.
  6. Tweeturile cu hashtag au o șansă cu 55% mai mare de a fi recepționate.
  7. Un utilizator de pe Twitter are o medie de 707 de urmăritori.
  8. Cronologia Twitter generează conexiune emoțională cu +31% mai mare și niveluri de memorare cu +28% mai mari față de media rețelelor sociale.
  9. „Face with Tears of Joy” este folosit de 14,5 miliarde de ori, ceea ce îl face cel mai folosit emoji de pe Twitter.
  10. Tweeturile cu GIF câștigă cu 55% mai multă interacțiune decât cele fără.
  11. Oamenii urmăresc zilnic 2 miliarde de videoclipuri pe Twitter.

Twitter, Statistici Afaceri

  1. 67% dintre companiile B2B folosesc Twitter ca instrument de marketing.
  2. 85% dintre utilizatorii IMM-urilor de pe Twitter spun că furnizarea de servicii pentru clienți este importantă.
  3. 53% dintre utilizatorii Twitter sunt probabil primii cumpărători de produse noi.
  4. Companiile care folosesc Twitter pentru serviciul clienți văd o creștere cu 19% a satisfacției clienților.
  5. 50% dintre consumatori folosesc Twitter, în timp ce 36% urmăresc mărcile pe Twitter.
  6. 40% dintre utilizatori au recunoscut că au cumpărat ceva ce au văzut pe Twitter.
  7. 93% dintre urmăritorii unui brand pe Twitter plănuiesc să cumpere de la ei.
  8. 69% dintre adepții mărcii de pe Twitter au cumpărat deja de la ei.

Twitter, Statistici Publicitate

  1. 436 de milioane de oameni interacționează cu reclamele de pe Twitter.
  2. Anunțurile fără hashtag au primit cu 23% mai multă implicare.
  3. Specialiștii de marketing de pe Twitter pot ajunge cu reclame la 7,1% din populația grupului de vârstă de peste 13 ani.
  4. 29,6% din publicul țintă sunt femei, iar 70,4% sunt bărbați.
  5. Cel mai înalt nivel de acoperire a reclamelor Twitter este înregistrat în SUA, urmate de Japonia.
  6. Majoritatea audiențelor publicitare de pe Twitter sunt bărbați din grupa de vârstă 25-34 de ani și femei din grupa de vârstă 18-24 de ani.
  7. Veniturile din publicitate ale Twitter au crescut cu 87% de la an la an.
  8. Venitul zilnic din campaniile de direcționare în funcție de locație a crescut de 7 ori.
  9. Agenții de publicitate au înregistrat o creștere cu 89% a ratelor de finalizare a videoclipurilor.
  10. Interacțiunea totală cu anunțurile a crescut cu 32% de la an la an.
  11. Aproximativ 164 de milioane de reclame sunt afișate zilnic pe Twitter.

Twitter, Top Branduri

  1. CNN Breaking News are 61,8 milioane de urmăritori pe Twitter.
  2. CNN are 55,7 milioane de urmăritori pe Twitter.
  3. New York Times are 51,2 milioane de urmăritori pe Twitter.
  4. NASA are 50,7 milioane de urmăritori pe Twitter.
  5. BBC Breaking News are 48,6 milioane de urmăritori pe Twitter.

STATISTICI LINKEDIN

LinkedIn a introdus funcții noi, precum: stories, Live streaming videos și Video Meetings. Pentru recrutori și solicitanți de locuri de muncă, cadrele de profil LinkedIn au contribuit la căutarea candidaților și a joburilor potrivite. O altă caracteristică distinctă este pronunția numelui, care permite înregistrarea corectă a datelor personale. LinkedIn este departe de a fi doar o platformă pentru cei care caută un loc de muncă. Aici sunt publicate zilnic o mulțime de gânduri și idei.

Creează strategii de marketing analizând strategiile de mai jos și folosește instrumentele LinkedIn, pentru a produce un impact major asupra publicului țintă.

LinkedIn, Statistici Demografice

  1. LinkedIn are peste 800 de milioane din 200 de țări.
  2. 56,6% utilizatori sunt bărbați și 43,4% femei.
  3. După S.U.A.(180 milioane), India (81 milioane), China (54 milioane) și Brazilia (51 milioane) au cel mai mare număr de utilizatori pe LinkedIn.
  4. Există 180 de milioane de influenți de nivel superior.
  5. LinkedIn are 65 de milioane de factori de decizie și 10 milioane de directori de nivel C.
  6. Aproape 60% dintre utilizatorii LinkedIn se află în grupa de vârstă 25-34 de ani.
  7. 60% dintre utilizatorii LinkedIn din SUA câștigă 100.000 USD/an.

LinkedIn, Statistici Utilizarea Platformei

  1. 3 profesioniști se alătură LinkedIn în fiecare secundă, cu 172800 de utilizatori noi în fiecare zi.
  2. 57% din traficul LinkedIn este de pe dispozitive mobile.
  3. LinkedIn primește peste 1,17 miliarde de vizite în întreaga lume.
  4. 55 de cereri de angajare sunt trimise pe secundă pe LinkedIn. cu 55 de cereri de angajare depuse pe secundă.
  5. 91% dintre directori evaluează LinkedIn ca fiind prima lor alegere pentru conținut relevant din punct de vedere profesional.
  6. 280 de miliarde de actualizări de feed sunt vizualizate anual pe LinkedIn.
  7. Există 9 miliarde de afișări de conținut în fluxurile LinkedIn în fiecare săptămână.
  8. 2 milioane de postări, articole și videoclipuri sunt publicate pe LinkedIn în fiecare zi.
  9. 3 milioane de utilizatori postează pe LinkedIn în fiecare săptămână.
  10. 4 din 10 milionari sunt utilizatori activi LinkedIn.
  11. Doar 1 milion de utilizatori au publicat un articol pe LinkedIn.
  12. Aproximativ 45% dintre cititorii de articole LinkedIn sunt în poziții de nivel superior (manager, vicepreședinte, directori, nivel C).
  13. 39% dintre utilizatorii LinkedIn nu distribuie niciodată conținut, în timp ce 16% dintre profiluri distribuie în mod activ mai multe postări în fiecare săptămână.
  14. În medie, utilizatorii petrec 7 minute și 12 secunde pe LinkedIn.
  15. Durata medie a vizitei pe LinkedIn este de 8,52 minute.
  16. Utilizatorii vizitează în medie 6,4 pagini pe LinkedIn înainte de a pleca.
  17. Fluxurile LinkedIn Live au înregistrat o creștere de 437% a vizionărilor de la an la an.
  18. 2% dintre utilizatorii LinkedIn nu s-au alăturat încă niciunui grup de pe LinkedIn.
  19. 39% dintre utilizatori sunt deținători de conturi premium LinkedIn.

LinkedIn, Statistici Interacțiuni

  1. 22,04% din traficul LinkedIn provine numai din căutare.
  2. 99,63% din traficul de căutare pe LinkedIn provine din căutare organică.
  3. Paginile LinkedIn cu informații complete obțin cu 30% mai multe vizualizări săptămânale în comparație cu altele.
  4. În fiecare săptămână, 45 de milioane de oameni își caută un loc de muncă pe LinkedIn.
  5. Peste 14 milioane de locuri de muncă deschise sunt postate pe LinkedIn Jobs.
  6. Peste 200 de milioane de locuri de muncă sunt trimise pe LinkedIn în fiecare lună.
  7. 4 persoane sunt angajate pe LinkedIn în fiecare minut.
  8. Există o creștere de 50% a angajamentului de la an la an pe LinkedIn.
  9. Companiile care postează săptămânal văd o creștere a angajamentului de două ori pe LinkedIn.
  10. 98% dintre marketerii de pe LinkedIn sunt de acord că personalizarea ajută la promovarea relațiilor cu clienții.
  11. Potrivit LinkedIn, companiile care postează de 20 de ori pe lună ajung la cel puțin 60% din audiența lor unică.
  12. Includerea link-urilor într-o postare poate genera de două ori implicarea decât o postare fără ea pe LinkedIn.
  13. Imaginile au ca rezultat o rată de comentarii cu 98% mai mare decât fără pe LinkedIn.
  14. Link-urile către videoclipurile de pe Youtube sunt redate direct în feedul LinkedIn și oferă de obicei o rată de distribuire cu 75% mai mare.
  15. Conturile Linkedin cu informații completate și actualizate, câștigă de 40 de ori mai multe oportunități.
  16. Conținutul voluminos primește cele mai multe distribuiri pe LinkedIn (1700-2100 de cuvinte).
  17. Articolele LinkedIn cu 8 imagini și 5, 7 sau 9 titluri sunt cele mai bune pentru angajamente.
  18. Mesajele trimise au crescut cu 35% de la an la an pe LinkedIn.
  19. Membrii săptămânali LinkedIn, care se implică puternic cu conținut au șanse de 5 ori mai mari să revină zilnic.

LinkedIn, Statistici Afaceri

  1. Peste 57 de milioane de companii sunt listate pe LinkedIn.
  2. 46% din traficul din rețelele sociale către site-ul companiei provine de la LinkedIn.
  3. 45% dintre marketeri și-au câștigat clienți prin LinkedIn.
  4. Formularele Lead Gen de pe LinkedIn pot crește conversiile de 3 ori.
  5. 89% dintre agenții de marketing B2B se bazează pe LinkedIn pentru generarea de clienți potențiali.
  6. 62% dintre agenții de marketing B2B generează clienți potențiali cu succes pe LinkedIn, dublu față de următorul cel mai mare canal social.
  7. 4 din 5 utilizatori LinkedIn conduc deciziile de afaceri.
  8. 52% dintre cumpărători afișează LinkedIn drept cel mai influent canal în timpul procesului lor de cercetare.
  9. InMail are o rată de răspuns cu 300% mai mare decât e-mailul, cu o rată de accesare de 10-25% pe LinkedIn.
  10. LinkedIn generează venituri pentru 38% dintre agenții de marketing B2B.
  11. 80% dintre clienții potențiali B2B care provin din rețelele sociale sunt de la LinkedIn.
  12. 97% dintre agenții de marketing B2B folosesc LinkedIn pentru a-și conduce strategia de marketing de conținut.
  13. 92% dintre agenții de marketing B2B au LinkedIn inclus în mixul lor de marketing digital.
  14. 15% dintre utilizatorii Linkedin sunt influenți de nivel superior.

LinkedIn, Statistici Publicitate

  1. 790,4 milioane de oameni pot fi contactați cu reclame pe LinkedIn.
  2. Un anunț pe LinkedIn poate ajunge la 14,3% din populația lumii peste 18 ani.
  3. Schimbarea trimestrială a acoperirii publicitare a LinkedIn este de +2,9%.
  4. 43,4% din publicul publicitar sunt femei, iar 56,6% sunt bărbați.
  5. Sponsorizat InMail are o rată de deschidere de 52% pe LinkedIn.
  6. SUA oferă cel mai mare grup de audiențe de publicitate LinkedIn, cu o acoperire de 170 de milioane de utilizatori.
  7. Anunțurile de mesaje LinkedIn au o rată de conversie de 40%.
  8. 65% dintre companiile B2B au generat un client prin reclame plătite LinkedIn.
  9. Costul per client potențial este cu 28% mai mic decât pe Google AdWords pe LinkedIn.
  10. Formularele Lead Gen de pe LinkedIn au redus costul pe client potențial pentru 90% dintre agenții de marketing B2B.
  11. LinkedIn a raportat că funcția sa de direcționare pentru „publicul potrivit” a asigurat o creștere cu 32% a ratelor de conversie post clic și o creștere cu 30% a CTR.
  12. 58% dintre agenții de publicitate B2B apreciază rentabilitatea investiției reclamelor LinkedIn.

LinkedIn, Top Branduri

  1. Google are 23,3 milioane de urmăritori pe LinkedIn.
  2. Amazon are 23,2 milioane de urmăritori pe LinkedIn.
  3. Ted Conferences are 22,3 milioane de urmăritori pe LinkedIn.
  4. LinkedIn are 20,3 milioane de urmăritori pe LinkedIn.
  5. Microsoft are 15,9 milioane de urmăritori pe LinkedIn.

LinkedIn este, fără îndoială, rețeaua preferată pentru profesioniștii din întreaga lume. Pentru a folosi această platformă în mod eficient, ar trebui să publici în mod regulat informații despre brand, oferte și anunțuri despre produse noi.

Îți place Marketing? Vezi: 80+ Bloguri de Marketing și Antreprenoriat din Moldova și România și 27 Cărți de Marketing Must Read

STATISTICI TIKTOK

TikTok este o aplicație mobilă pentru realizarea și partajarea clipurilor video de scurtă durată(15 sec.), disponibilă în 155 de țări și 75 de limbi. Când este promovat corect, brandul are un potențial enorm de a deveni viral pe TikTok. Aruncă o privire la statisticile utilizatorilor platformei, înainte de a-ți extinde eficient afacerea.

TikTok, Statistici Demografice

  1. TikTok are peste un miliard de utilizatori activi lunar în întreaga lume.
  2. 56,1% dintre utilizatorii TikTok sunt femei, iar 43,9% sunt bărbați.
  3. 45% dintre utilizatorii TikTok sunt în grupa de vârstă 18-24 de ani.
  4. Femeile din grupa de vârstă 18-24 reprezintă o pondere mai mare a audienței TikTok decât orice sex cu vârsta de 35 sau mai mult.
  5. 69% dintre adolescenții din SUA folosesc TikTok.
  6. 63% din generația Z folosesc TikTok zilnic.
  7. După S.U.A., Indonezia (87,5 milioane), Brazilia (72,3 milioane) și Federația Rusă (48,8 milioane) reprezintă majoritatea utilizatorilor TikTok.
  8. 20% dintre utilizatorii TikTok câștigă mai mult de 75.000 USD.

TikTok, Statistici Utilizare Platformă

  1. Utilizatorii petrec 52 de minute pe zi în aplicație.
  2. Copiii între 4-15 ani petrec 75 de minute în aplicație.
  3. Numai utilizatorii din SUA petrec aproape 500 de minute lunar pe TikTok.
  4. Există peste 100 de miliarde de vizionări lunare medii video pe TikTok.
  5. Peste 34% dintre utilizatorii realizează videoclipuri zilnic.
  6. 90% dintre toți utilizatorii TikTok accesează aplicația zilnic.
  7. 68% dintre utilizatorii TikTok urmăresc videoclipul altcuiva.
  8. 55% dintre utilizatorii TikTok își încarcă propriile videoclipuri.
  9. 87,3% dintre videoclipuri au cel puțin un hashtag.

TikTok, Statistici Interacțiuni

  1. Rata de implicare a TikTok este de 18%.
  2. 90% dintre utilizatorii TikTok deschid aplicația de mai multe ori.
  3. 90% dintre utilizatorii TikTok folosesc Android.
  4. 43% dintre utilizatori au luat parte la duete.
  5. Cele mai populare categorii de conținut TikTok au peste 1 miliard de vizualizări.
  6. 63% dintre utilizatorii TikTok implicați susțin că au apreciat un videoclip în ultima lună.
  7. 54% dintre utilizatorii TikTok implicați susțin că au comentat videoclipul altcuiva.
  8. 25% dintre videoclipurile prezentate sunt fie ale celebrităților, fie ale influențelor.
  9. Există aproximativ 12 interacțiuni sub formă de aprecieri, comentarii, distribuiri etc., la 100 de vizualizări.
  10. Mărcile postează în medie 3-4 postări pe săptămână.
  11. 80% dintre videoclipurile de top au muzică.

TikTok, Statistici Afaceri

  1. ByteDance, compania-mamă a TikTok, este pe cale să atingă 400 de miliarde de dolari.
  2. Achizițiile în aplicație au crescut cu 500% în 2018-2019. TikTok a înregistrat, de asemenea, un salt suplimentar de 380% în 2020-2021.
  3. Veniturile TikTok au crescut cu 60% în 2021.
  4. 42% din toate veniturile TikTok provin acum din S.U.A.
  5. Influencerii TikTok cu 2,5 milioane de urmăritori primesc aproximativ 800 USD per postare.
  6. Influencerii de pe TikTok s-ar putea aștepta la o plată fixă de 500 USD pentru conectarea la platformă plus 25 USD, pentru fiecare videoclip pe care îl încarcă.
  7. TikTok a pierdut 500.000 de dolari din interdicția indiană.
  8. Interdicția l-a costat pe TikTok o pierdere de 15 milioane de utilizatori noi.

TikTok, Statistici Publicitate

  1. În prezent, brandurile cumpără reclamele TikTok în flux pentru 10 USD per afișare, cu o cheltuială minimă de 6.000 USD pentru campanie.
  2. Brandurile se așteaptă să plătească 50.000 USD pe zi pentru o preluare a mărcii, cu 5 milioane de afișări garantate pe TikTok.
  3. 61% dintre TikTokers au menționat că tind să cumpere de la mărcile pe care le văd promovate, iar 63% se consideră conștienți de brand.
  4. TikTok oferă credite publicitare de 300 USD și 2000 USD pentru noile branduri care fac publicitate pe platformă.
  5. TikTok recomandă cheltuieli publicitare suplimentare de 100.000 USD-200.000 USD în cadrul TikTok pentru a promova o provocare cu hashtag.
  6. Provocările cu hashtag-uri costă mărcile peste 100.000 USD pe TikTok.
  7. Anunțurile de preluare a mărcii costă între 20.000 USD și 200.000 USD pe TikTok.
  8. Brandurile creează 3,7% din conținut pe TikTok.
  9. 33% dintre clienți răspund mai bine atunci când reclamele se referă la ei direct pe TikTok.
  10. 50% dintre reclame au mesaje emoționante.

TikTok, Top Branduri

  1. TikTok are 59,3 milioane de urmăritori pe propria sa platformă.
  2. Flighthouse, un brand de divertisment digital, are 28,1 milioane de urmăritori pe TikTok.
  3. XO Team are 25,3 milioane de urmăritori pe TikTok.
  4. Yolo House are 23,3 milioane de urmăritori pe TikTok.
  5. PSG are 23,2 milioane de urmăritori pe TikTok.

CONCLUZIE

Indiferent dacă conduci o afacere mică sau mijlocie, faci parte dintr-o echipa de Social Media a unei companii sau ești un agent de marketing, aceste statistici te vor ajuta să înțelegi dinamica în schimbare a celor mai importante platforme de socializare.

Îți Recomand: Fundamentele Marketingului: Partea I și Fundamentele Marketingului: Partea II

Întrebări frecvente:

Ce procent din populație este pe rețelele de socializare?

Mai mult de jumătate din populația globală este deja pe rețelele sociale. Se estimează că 4,55 miliarde de oameni folosesc aplicații de social media.

Care sunt cele mai populare platforme de Social Media în 2022?

Cele mai populare platforme de social media în 2022 sunt:

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • TikTok

Câte rețele de socializare există în prezent?

Există peste 60 de platforme de social media disponibile la moment. Facebook se află în fruntea listei cu peste 2 miliarde de utilizatori, urmată de Instagram și Twitter.

Care platformă are cei mai mulți utilizatori?

Facebook are cea mai extinsă bază de 2,91 utilizatori. Facebook a dominat lumea rețelelor sociale pentru interacțiuni de marcă și campanii de publicitate.

Cât timp petrece o persoană în medie pe rețelele de socializare?

Conform unor studii recente, o persoană petrece zilnic 2 ore și 24 de minute pe rețelele sociale. Se speculează că aceste estimări vor crește în următorii ani din cauza popularității tot mai mari a rețelelor sociale în rândul companiilor de toate dimensiunile.

Write A Comment

Pin It