Termeni, Condiții și Politica de Confidețialitate

Politica de confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal

În activitatea noastră, recunoaștem importanța majoră a confidențialității datelor, iată de ce, prin prezenta Politică de confidențialitate, ne angajăm să respectăm și protejăm datele cu caracter personal ale clienților noștri, vizitatori ai site-ului www.socialmediainculise.md sau www.socialmediainculise.ro (denumit, în continuare, „site”).

Am elaborat prezenta Politică de confidențialitate pentru a:

  • demonstra angajamentul și responsabilitatea noastră pentru protecția și respectarea datelor Dvs. personale
  • explica modul în care colectăm, utilizăm și protejăm datele Dvs. personale
  • prezenta modul în care datele Dvs. personale sunt colectate și utilizare, precum și drepturile pe care le aveți

Terminologie. Ce sunt datele cu caracter personal?

1. Date personale înseamnă orice informație/informații prin care puteți fi identificat(ă) direct (de exemplu, numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul pseudonimelor, nick-name-urilor, dar și prin date precum ar fi un număr de identificare unic).

2. Datele personale, de regulă, includ așa date precum: numele și prenumele, sexul, data și locul nașterii, datele din actele de stare civilă, telefon/fax, adresă (domiciliu/reședință), e-mail, profesie, loc de muncă, formare profesionalaă, situație familială, situație economico-financiară, date privind bunurile deținute, obișnuinte/preferințe/comportament, imagine, voce, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară.

3. Datele personale ar mai putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului Dvs. sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal

Respectăm dreptul Dvs. la protecția datelor personale, de aceea, acționăm strict în conformitate cu Legea Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, „General Data Protection Regulation” (denumit în continuare „GDPR”), care a intrat în vigoare din 25 mai 2016.

Acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor care accesează unul dintre site-urile noastre, ale Pro Advance GML SRL, cu sediul în Mun. Ploiești, Str. Andrei Mureșanu, Nr. 4, Bl. 37i2, Ap. 34, J. Prahova (denumit în continuare „site”), în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului, din data de 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare „GDPR”).

Ce fel de date personale despre Dvs. colectăm în ce scopuri?

1. În calitate de vizitator al site-ului, se vor colecta datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare, date referitoare la modul în care utilizați site-ul (de exemplu, comportamentul /preferințele/obișnuințele dumneavoastră în cadrul domains), precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct în contextul creării contului de utilizator, în contextul plasării unei comenzi prin intermediul site-ului sau în orice alt mod care rezultă din utilizarea site-ului.

2. În calitate de vizitator al site-ului, se vor prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați: în mod direct în contextul utilizării site-ului, cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul secțiunii de contact/întrebări/reclamații, în măsura în care ne contactați în acest fel; în mod indirect, date precum: adresa IP, browser folosit, durata navigarii, istoricul căutărilor, sistem de operare folosit, limba și pagini vizualizate, URL-uri complete, secvența de click-uri către, prin și de la site-ul nostru, informații sau produse vizualizate/căutate, durata vizitelor pe anumite pagini, informații privind interacțiunea cu paginile (ex. derularea, click-urile, trecerile de mouse), date despre comportamentul utilizatorilor.

3. Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim de a asigura funcționarea corectă a site-ului, precum și pentru a îmbunătăți permanent experiența vizitatorilor site-ului, inclusiv prin soluționarea diferitelor comentarii, întrebări sau reclamații.

Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

Colectăm și prelucrăm datele Dvs. personale enumerate anterior în următoarele scopuri:

  • pentru desfășurarea relației contractuale dintre dumneavoastră și noi, respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea și facturarea comenzii plasate pe site, informarea dumneavoastră asupra stării comenzii, organizarea returului de produse comandate etc.
  • pentru îndeplinirea obligațiilor legale ce ne revin în contextul serviciilor prestate prin intermediul site-ului, inclusiv a obligațiilor în materie fiscală, precum și în materie de arhivare.
  • pentru activități de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (e-mail, sms) de comunicări comerciale privind produsele și serviciile pe care le oferim prin intermediul site-ului.
    în scopul efectuării diverselor analize, raportări privind modul de funcționare a site-ului, realizarea de profiluri de preferințe de consum, în principal, în vederea îmbunătățirii experienței oferite pe site.
  • pentru rezolvarea plângerilor, reclamațiilor și pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăți experiența dumneavoastră oferită pe site.

De asemenea, putem utiliza datele Dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru furnizarea produselor și serviciilor pe care le solicitați: folosim informațiile pe care ni le furnizați pentru a efectua serviciile pe care le-ați solicitat în legătură cu participarea Dvs., inclusiv modificările solicitate legate de cursuri.
  • pentru a vă contacta în cazul unei schimbări a orarului sau anulări: vă trimitem informații în legătură cu serviciile pe care le-ați solicitat și orice modificări ale acestor servicii. Informațiile nu au scop comercial și nu vă puteți dezabona de la ele.
  • utilizăm informațiile Dvs. de plată în scopuri de contabilitate, facturare și audit și pentru detectarea și/sau prevenirea oricăror activități frauduloase.
  • în scopuri administrative sau juridice: folosim datele Dvs. pentru analiză statistică și de marketing, testarea sistemelor, studii privind satisfacția clienților, întreținere și dezvoltare, sau pentru a rezolva o dispută sau o revendicare. Rețineți că este posibil să realizăm profilarea datelor, pe baza datelor pe care le colectăm de la Dvs., în scopuri de analiză statistică și de marketing. Orice activitate de profilare va fi efectuată numai cu consimțământul Dvs. prealabil și depunând toate eforturile pentru a vă asigura că toate datele pe care se bazează sunt corecte. Prin furnizarea oricăror date personale, sunteți de acord, în mod explicit, că putem să le folosim pentru a realiza activități de profilare în conformitate cu această Politică de confidențialitate.
  • în scopuri de securitate, sănătate, administrație, prevenirea/detectarea infracțiunilor: este posibil să transmitem informațiile Dvs. autorităților guvernamentale sau organelor de aplicare a legii, pentru a respecta cerințele legale.
  • pentru comunicări ale Serviciului de asistență clienți: utilizăm datele Dvs. pentru a gestiona relația noastră cu Dvs. în calitate de client și pentru a ne îmbunătăți serviciile și experiența Dvs. cu noi.
  • pentru a furniza servicii personalizate: utilizăm datele Dvs. pentru a furniza informații care credem că vă interesează înainte, în timpul și după participarea Dvs. și pentru a personaliza serviciile pe care vi le oferim, cum ar fi oferte speciale, de exemplu, participarea la conferințe tematice, inclusiv cu deplasări organizate.

în scopuri de marketing: periodic, vă vom contacta cu informații despre cursuri promoționale și produse auxiliare prin intermediul comunicărilor online. Cu toate acestea, veți avea opțiunea de a vă abona sau dezabona de la astfel de comunicări, indicând acest lucru în etapa de rezervare. De asemenea, la orice comunicare online din partea noastră, veți avea ocazia să indicați că nu mai doriți să primiți materialele noastre de marketing direct.

Vom procesa datele Dvs. personale doar în cazul în care avem o bază legală pentru a face acest lucru. Baza legală va depinde de motivele pentru care am colectat și pentru care trebuie să utilizăm datele Dvs. personale.

Termenul de prelucrare și stocare a datelor personale

În conformitate cu prezenta Politică de confidențialitate, vom păstra datele personale colectate de la Dvs. și prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele Dvs. numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile și solicitările Dvs. sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.

Vom păstra datele Dvs. personale în funcție de scopul utilizării, după urmează:

Atunci când achiziționați produse și servicii, păstrăm datele Dvs. personale pe durata relației noastre contractuale.

  • în cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele Dvs. personale pe durata ofertei promoționale.
  • în cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele Dvs. personale pe durata necesară procesării întrebărilor Dvs., dar nu mai mult de 5 ani de la ultima corespondență trimisă.
  • în cazul în care creați un cont, păstrăm datele Dvs. personale până când solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre) definite în conformitate cu reglementările legale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate pentru acest scop vor fi șterse la 5 ani după ultima interacțiune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login în contul Dvs.)
  • în cazul în care v-ați oferit consimțământul pentru scopuri de marketing, păstrăm datele Dvs. personale până când vă dezabonați sau solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre), definite în conformitate cu reglementările legale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 5 ani de la ultima interacțiune cu Dvs.

în cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atât timp cât este necesar pentru ca acestea să-și atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările legale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru Dvs. și pentru a permite distribuirea conținutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maximum 5 ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului Dvs.

Securitatea datelor Dvs. personale și securitatea în timpul prelucrării datelor personale

Am adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR și legislația în vigoare, cu scopul de a proteja datele Dvs. cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau transmitere, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți angajații și colaboratorii noștri, precum și orice terțe părți care acționează în numele nostru sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor Dvs. și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile prezentei Politici.

Respectăm proceduri stricte de securitate în stocarea și dezvăluirea datelor Dvs. personale și pentru a le proteja împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale. Datele pe care ni le furnizați sunt protejate cu ajutorul tehnologiei SSL (Secure Socket Layer). SSL este metoda standard în industrie de criptare a informațiilor personale și a datelor, pentru ca acestea să fie transferate în siguranță pe Internet.

Toate detaliile de înscriere sunt transmise printr-o conexiune de tip SSL cu ajutorul infrastructurii de rețea dedicate (Multiprotocol Label Switching-MPLS) și sunt stocate în conformitate cu Standardele privind Securitatea Datelor.

Vom dezvălui datele Dvs. personale unor terțe părți de încredere strict în scopurile stabilite în această Politică de confidențialitate, cum ar fi: pentru livrarea produselor și serviciilor pe care le procurați/comandați pe site, pentru asigurarea deservirii complete în cadrul produselor comandate/procurate pe site. Solicităm tuturor părților terțe să dispună de măsuri tehnice și operaționale de securitate adecvate, pentru a vă proteja datele personale, în conformitate cu legislația UE privind normele de protecție a datelor, cerințele GDPR și legislația în vigoare.

Securitatea datelor Dvs. personale și securitatea în timpul prelucrării datelor personale

Produsele pe care le puteți achiziționa pe acest site și pentru care Dvs. oferiți datele Dvs. personale sunt următoarele:

  • cursuri de marketing
  • servicii de consultanță în marketing
  • cărți, video-uri, suporturi de curs, prezentări și alte materiale informative

Politica de livrare a produselor

Fiecare produs comandat/procurat pe site va fi livrat după ce plata a fost finalizată, conform descrierii de pe pagina produsului. Mai multe detalii despre livrare găsiți pe pagina dedicată produsului respectiv.

Politica de retur/anulare

În cazul în care doriți să anulați o comandă, trebuie doar să ne notificați prin email la adresa: scrie@agentievie.ro. Nu se percepe comision pentru anularea comenzilor. În funcție de modalitatea de plată aleasă, returnarea banilor se va efectua în 5-15 zile lucrătoare.

Drepturile Dvs. cu privire la prelucrarea datelor personale

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate, beneficiați de următoarele drepturi:

  • dreptul la informare – dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare a datelor Dvs., conform celor descrise în prezentul document.
  • dreptul de acces la date – dreptul de a obține confirmarea din partea noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc.
  • dreptul la rectificare – dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri, a datelor cu caracter personal inexacte/nejustificate, precum și completarea datelor incomplete.
  • dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”) – se aplică cu anumite condiții: este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, noi să anonimizăm aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continuăm, în aceste condiții, prelucrarea lor pentru scopuri statistice.
  • dreptul la restricționarea prelucrării, în anumite condiții.
  • dreptul la portabilitatea datelor – dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date sa fie transmise către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege.
  • dreptul la opoziție: în ceea ce privește activitățile de prelucrare, se poate exercita prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos; în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate – dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
  • dreptul de a va adresa Autoritatii Naționale de supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.

Politica de utilizare Cookies

Asemenea multor altor site-uri web, noi utilizăm tehnicile Cookies. Acestea ne ajută să determinăm cele mai populare rubrici și frecvența accesării acestora. Informația rezultată este utilizată pentru prestarea, perfecționarea și analiza serviciilor.

Cookies pot fi dezactivate din setările motorului de căutare. Vă atragem atenția asupra faptului că, în unele cazuri, cookies pot reduce viteza de reacționare a motorului de căutare și funcționalitatea acestuia sau împiedica accesul către unele site-uri web.

Ce sunt Cookies

Un „Internet Cookie” (termen cunoscut şi ca „browser cookie” sau „HTTP cookie”, sau „cookie”) este un fişier de dimensiuni mici, format din litere şi numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.

Cookie-ul este trimis printr-o solicitare emisă de către web-server pe care este găzduit site-ul, către browser-ul utilizatorului (Ex: Firefox, Internet Explorer, Chrome etc.) şi este complet „pasiv”, în sensul că nu conţine programe software, viruşi sau spyware şi nici nu poate accesa informaţiile de pe hard driveul utilizatorului.

Cookies nu solicită informaţii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate şi nici nu pot identifica personal utilizatorii de Internet.

Durata de viaţă a unui cookie poate varia semnificativ, în funcție de scopul pentru care este plasat. Unele cookies sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune („session cookies”) şi nu sunt reţinute după ce utilizatorul părăseşte site-ul, iar unele cookies sunt reţinute şi refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel site („cookie-uri permanente”).

Cu toate acestea, cookies pot fi şterse de utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.

Vizita pe acest site poate plasa cookies în scopuri de:

  • Cookies de performanţă a site-ului
  • Cookies de analiză a vizitatorilor
  • Cookies de înregistrare sau autentificare

Utilizăm Cookies pe acest site pentru:

  • a personaliza anumite setări precum: limba în care este vizualizat site-ul, data şi ora, păstrarea opţiunilor/setărilor (inclusiv memorarea acestora) şi păstrarea preferinţelor mai vechi prin accesarea diferitelor butoane/funcţii.
  • a primi un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile de către utilizatori, astfel încât să le putem face şi mai eficiente ori mai accesibile pentru utilizatori.
  • a permite aplicaţiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri să fie incluse (inserate) în anumite pagini pentru a crea o experienţă de navigare mai valoroasă, mai utilă şi mai plăcută.

Modificări în politica de confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a modifica aceasta politică de confidențialitate. În cazul unor modificări majore pe viitor, veți primi o notificare pe e-mail (dacă este posibil) sau prin afișarea unui mesaj specific pe site.

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a va exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să vă adresați la adresa de e-mail: scrie@agentievie.ro